شناسه خبر : 101031
شنبه 27 خرداد 1402 , 13:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عضو کمیسیون تلفیق و نماینده مردم شهرکرد:

حفظ و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت اصل مهم سیاستگذاری کشور است

دولت ساز و کارهای لازم حمایتی از ایثارگران و حفظ و حراست از فرهنگ ایثار و شهادت را در احکام سیاستی برنامه هفتم پیش بینی ...

فاش نیوز - عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه، حفظ و تقویت فرهنگ مقاومت و ایثار و شهادت را از موضوعات اصلی در سیاستگذاری و برنامه ریزی کشور در سال های آینده عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ما، احمد راستینه، نماینده مردم شهر کرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی، با اشاره به آمادگی مجلس برای رسیدگی به لایحه برنامه هفتم توسعه در تیر ماه اظهار داشت: یکی از موضوعات بسیار مهم در نظام سیاستگذاری و برنامه ریزی کشور، توجه به حفظ و تقویت فرهنگ مقاومت و ایثار و شهادت است.

عضو مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اساسا دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون فرهنگ ایثار و شهادت، روحیه ستودنی و نفس قدسی حضرت امام، هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری، و وجود خیل عظیم عاشقان مکتب علوی و فاطمی است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر همه مسئولان نظام فرض است که با سیاست گذاری ها، برنامه ریزی ها و هدف‌گذاری های دقیق، ضمن حراست از فرهنگ مقاومت و فرهنگ ایثار و شهادت، ساز و کارهای لازم را هم برای حمایت از عزیزان ایثارگر فراهم کنند.

رییس فراکسیون ورزش مجلس یازدهم متذکر شد: طبیعتا بنده به عنوان عضوی از کمیسیون تلفیق برنامه هفتم، انتظار این است که در این روزهای پایانی دولت - که آماده می شود لایحه برنامه هفتم توسعه کشور را به مجلس ارائه کند - هیأت دولت ساز و کارهای لازم حمایتی از ایثارگران و حفظ و حراست از فرهنگ ایثار و شهادت را در احکام سیاستی برنامه هفتم پیش‌بینی کند.

نماینده شهرکرد یادآور شد: مجلس شورای اسلامی نیز همه تلاش خود را می کند تا پیشنهادات و نقطه نظر دولت در احکام پیشنهادی تصویب شود.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه کشور تاکید کرد: اگر مجلس احساس کند که احکام لازم در حمایت از فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت در لایحه برنامه هفتم توسعه لحاظ نشده است، وظیفه دارد نسبت به پیش‌بینی این احکام سیاستی اقدام کند.

رییس کمیته ورزش و تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی در پایان، ضمن تاکید بر رفع نواقص موجود در برنامه ششم اظهار داشت: بر این اساس یکی از کارها باید تنفیذ برنامه ششم در برنامه هفتم باشد و دیگری این که نقاط ضعف احکام سیاستی برنامه ششم، در برنامه هفتم برطرف شود. البته مجلس شورای اسلامی این آمادگی را هم دارد که پیشنهادات جدید را در قالب حمایت از خانواده بزرگ ایثارگران، در برنامه هفتم توسعه اعمال کند.

*معرفی

اینستاگرام
رزمندگان زیر 6ماه فاقد امتیاز هستند
هیچ کس هم به فکرشان نیست.
صدای ما رابه رهبر عزیز برسانید.

جناب اقای محترم
نماینده مجلس شورای ...
یه سری به ادارات دولتی بزنید ، یه گپی با جانبازان شاغل و غیره
قانون جامع ایثارگری ، در هیچ اداره ای در بلاد نسبتا اسلامی اجرائی نیست و نشده ، لطفا به شعور ایثارگران توحین نکنید

نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi