شناسه خبر : 101135
دوشنبه 29 خرداد 1402 , 13:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم خاطره‌گویی جانبازان در محمودآباد برگزار شد

فاش نیوز - همزمان با ششمین المپیاد سراسری فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین وزارت نفت، مراسم خاطره گویی جانبازان در محمودآباد برگزار شد.

 

مراسم خاطره گویی جانبازان در محمود آباد برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، همزمان با ششمین المپیاد سراسری فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین وزارت نفت، آیین شب خاطره‌ها در سالن امور فرهنگی مجتمع ورزشی آموزشی نفت محمود آباد برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جانبازان و معلولین ورزشکار همراه بود تنی چند از جانبازان هشت سال دفاع مقدس خاطرات شیرین خود از دوران جبهه و جنگ را برای حاضرین در مراسم تعریف کردند.

ششمین المپیاد سراسری فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولان وزارت نفت به میزبانی شرکت ملی نفت ایران در مجتمع محمودآباد، در ۶ رشته ورزشی شنا، فوتسال، تیراندازی، دارت، تنیس روی میز و شطرنج که از پنج شنبه ۲۵ خرداد آغاز شده تا پایان امروز ادامه دارد.

این المپیاد فرهنگی ورزشی با حضور ۵۰۰ ورزشکار و کادر فنی در قالب ۶ تیم شرکت ملی نفت ایران الف و ب، شرکت ملی پالایش و پخش الف و ب، شرکت ملی گاز و پتروشیمی درحال برگزاری است.

در مراسم خاطره گویی جانبازان نیز «هادی افشار» رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت ایران، «عباس بزمی» نماینده اداره کل ورزش و نماینده چهار شرکت اصلی و عوامل اجرایی برگزاری المپیاد و ورزشکاران خاطر در رقابت‌ها حضور داشتند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi