شناسه خبر : 101161
سه شنبه 30 خرداد 1402 , 10:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همیشه خدا را شاهد کار‌های خود قرار دهید

فاش نیوز - شهید «عیسی شجاعی» در وصیت‌نامه خود آورده است: پیغام من به ملت شهیدپرور و حزب الله این است که همیشه خدا را شاهد کار‌های خود قرار دهید.

 

همیشه خدا را شاهد کار‌های خود قرار دهیدبه گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از البرز، پیکر پاک و مطهر شهید «عیسی شجاعی» از شهدای دوران دفاع مقدس، که چندی پیش توسط گروه‌های تفحص شهدا کشف و هویتش پس از حدود ۴۰ سال شناسایی شد، امروز بر دوش مردم شهیدپرور کرج تشییع شد.

در ادامه، فرازی از وصیت‌نامه این شهید والامقام را می‌خوانید:

مادر جان نمی‌دانم چطور از زحمات بی پایان شما تشکر کنم. مادر عزیزم را به صبر و بردباری سفارش می‌نمایم و از او می‌خواهم برادران و خواهرم را در راه امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) حرکت دهند.

مادر عزیزم را در صبر مصداق این آیه مبارک قرآن قرار می‌دهم: «مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا.» می‌فرمایند: برخی از مومنان بزرگمردانی هستند که به عهد و پیمان که با خدا بستند کاملاً وفا کردند، پس برخی بر آن عهد ایستادگی کردند. (تا برای خدا شهید شدند) پیغام من به ملت شهیدپرور و حزب الله این است که اول؛ همیشه خدا را شاهد کار‌های خود قرار دهید و دیگری؛ یاری به امام را فراموش نکنید.

واقعاً اگر در حال حاضر اسلام و امام را یاری نکنیم، کِی و کجا این کار را باید انجام دهیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi