شناسه خبر : 101381
سه شنبه 06 تير 1402 , 10:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سردار رادان: ۴ هزار شهید برای امنیت جهان تقدیم کرده‌ایم

فاش نیوز - فرمانده انتظامی کل کشور گفت: پلیس جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد تجربیات خود را در اختیار همه جهان در امر مبارزه با مواد مخدر قرار دهد.

 

سردار رادان: ۴ هزار شهید برای امنیت جهان تقدیم کرده‌ایمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده انتظامی کل کشور امروز (دوشنبه) در مراسم روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: وقتی موضوعی مسأله همه می‌شود، نتیجتاً جهان را درگیر خود می‌کند مانند موضوع مواد مخدر و به همین دلیل روزی را با عنوان مبارزه با مواد مخدر قرار داده‌اند.

سردار رادان افزود: موضوع مواد مخدر مسأله منطقه‌ای نیست و جهانی است و در جمهوری اسلامی ایران برای این روز جهانی هفته قرار داده اند تا اقدامات گذشته، حال و آینده را بررسی کنند.

فرمانده فراجا ادامه داد: از همه کسانی که با اژدهای چند سر مواد مخدر و مافیای آن مبارزه می‌کنند تشکر دارم.

سردار رادان گفت: حقیقت آن است که امروز با موضوع مواد مخدر رو به رو هستیم که مافیا در بروز و ظهور آن در دنیا به دلیل تجارت پرسودش تلاش می‌کند.

وی بیان داشت: تجارت پرسود مواد مخدر موید آن است که مبارزه با این جریان مافیایی باید ادامه داشته باشد. افزایش مواد مخدر صنعتی هم زنگ خطر را به صدا درآورده و نشان می‌دهد جهان درگیر خواهد بود.

سردار رادان گفت: قیمت تریاک از ۴۲۵ میلیون دلار به یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلاری افزایش داشته و مافیا همچنان تلاش می‌کند باقی بماند. پس اهریمنی همچنان تلاش دارد.

وی بیان داشت: در این عرصه  ۴ هزار نفر شهید تقدیم شده است که شهدای امنیت جهانی بوده اند. برای امنیت جهان مقابله و مبارزه کرده ایم و شهید داده‌ایم و امسال و سال گذشته هم برای امنیت جهان شهید داده‌ایم.

سردار رادان بیان داشت: تحریم دشمن در حوزه مقابله با مواد مخدر در ایران غیر هوشمند بوده و بیشترین ضرر متوجه کسانی بوده که ما را تحریم کرده‌اند و ما همچنان به مبارزه ادامه می‌دهیم و به برکت برخی تحریم‌ها پیشرفت‌هایی کرده‌ایم.

وی گفت: پلیس جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد تجربیات خود را در این امر در اختیار همه جهان در امر مبارزه با مواد مخدر قرار دهد.

فرمانده فراجا خاطرنشان کرد: ضربه به بنیان‌های مالی و اقتصادی قاچاقچیان به خوبی انجام شد و شاهد پیشرفت‌های چشمگیری نسبت به سالیان قبل بودیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi