شناسه خبر : 101412
سه شنبه 06 تير 1402 , 15:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در مسیر تحول پیگیری می‌شود

فاش نیوز - رضایی درباره برگزاری اجلاس سراسری مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در مسیر تحول پیگیری می‌شود.

برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در مسیر تحول پیگیری می‌شود

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «عباسعلی رضایی» درباره برگزاری اجلاس سراسری مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار داشت: برگزاری این اجلاس برنامه نوینی بود و اگر چه در چهل سال گذشته کار‌های خوبی صورت گرفته، اما این برنامه تحول و همچنین برنامه عملیاتی سبب می‌شود انتظارات مشخص شود و مدیران مجاب می‌شوند بیشتر کار عملیاتی مبتنی بر برنامه انجام دهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، گفت: برنامه‌ها در ستاد تدوین و ابلاغ می‌شود و در کنار این برنامه‌ها، ما نیز اقدامات ابتکاری خودمان را انجام می‌دهیم، به عنوان مثال در سال گذشته در سالروز تأسیس بنیاد شهید همایش باشکوهی در شهرستان‌های استان تهران برگزار شد که بسیار موفق بود.

رضایی ادامه داد: برنامه‌هایی نیز برای سال جاری در نظر گرفته شده که به عنوان مثال در تیرماه گردهمایی خانواده عزیز چند شهید و همچنین برنامه تک‌ستاره‌ها را داریم که فرزندان شهدا شناسایی می‌شوند و برای خانواده‌هایی که چه همسر و چه والدین تاکنون حقوقی از ما دریافت نکردند، نیز تمهیداتی در نظر گرفته‌ایم.

وی با اشاره به برگزاری مستمر یادواره‌های شهدا، افزود: کنگره استانی نیز در سال آینده در همه شهرستان‌ها و با همکاری سپاه برگزار می‌شود، همچنین برنامه تئاتر، سرود و موسیقی پیش‌بینی شده ضمن اینکه در برنامه عملیاتی این موارد قید شده، ما آن را پررنگ‌تر می‌کنیم و در این رابطه اعتباراتی نیز پیش بینی شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران افزود: با توجه به کهولت سن پدران و مادران شهدا و تمام عزیزانی در عرصه‌های دفاع مقدس حضور داشتند، اقدام به ثبت تاریخ شفاهی و همچنین دریافت خاطرات آن‌ها کرده‌ایم.

رضایی با اشاره به اینکه تمام تلاش این است که برنامه‌ها در مسیر تحولی که دکتر قاضی‌زاده هاشمی پیش‌بینی کردند دنبال شود، تأکید کرد: امیدواریم بتوانیم طوری کار کنیم که در ابتدا خدا و سپس روح شهدا و همچنین خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از ما راضی باشند.

منبع: دفاع‌پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi