شناسه خبر : 101512
یکشنبه 11 تير 1402 , 13:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بازدید استاندار گلستان از پروژه توانبخشی ایثار گرگان

فاش نیوز - استاندار گلستان در بازید از مجتمع بزرگ توانبخشی ایثار گرگان گفت: تندرستی و نشاط جامعه ایثارگری از اولویت‌های مهم دولت و گامی مهم جهت گسترش و ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به ایثارگران استان گلستان است.
 
بازدید استاندار گلستان از پروژه توانبخشی ایثار گرگان/تندرستی و نشاط جامعه ایثارگری از اولویت‌های مهم دولت است
به گزارش «ایثار گلستان»، علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان به اتفاق سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در بازدید از پروژه توانبخشی ایثار گرگان گفت: تندرستی و نشاط جامعه ایثارگری از اولویت‌های مهم دولت و گامی برای گسترش و ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به ایثارگران استان گلستان است.
وی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مجتمع از جمله فیزیوتراپی، ورزشی، استخر و مهمان‌سراها گفت: خوشبختانه نگاه همه به این پروژه به دلیل جایگاه رفیع جانبازان و ایثارگران خاص بوده و امیدواریم این پروژه که وسعتی بیش از ۱۰ هزار مترمربع دارد در شأن جامعه ایثارگری استان باشد.
در این بازدید استاندار گلستان ضمن تماس تلفنی با مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط، دستور جلسه‌ای با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرکل سازمان مدیریت، مدیرکل راه و شهرسازی و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص مراحل نهایی اتمام پروه صادر و ابراز امیدواری کرد این مجتمع به حول و قوه الهی و در اسرع وقت آماده بهره‌برداری شود.
انتهای پیام
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi