شناسه خبر : 101525
سه شنبه 20 تير 1402 , 11:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چرا سپاه حکم حقوقی پدرجانبازم را صادر نمی کند؟

فاش نیوز - با سلام فرزند شهید هستم. بنده از لحاظ حقوقدانان "صغیر" یعنی کوچک بودم که مادرم حقوق پدرم را می گرفته و خبر نداشته که پدر به عنوان جانباز ۲۵ درصد و با داشتن بیش از ۳۰۰۰ روز بسیجی، (تاریخ عضویتش هم ۱۳۶۱ هست) واحد شرایط دریافت یک مقطع تحصیلی بالاتر بوده است. بنا براین چون مادرم به دلیل عدم داشتن سواد کافی، نمی دانسته که باتوجه به قانون به عنوان جانباز، مدرک تحصیلی پدرم معادل لیسانس بوده است.

الان من پیگیری کردم اصل مدرک را پیدا کردم و به تاییدیه بنیاد شهید لرستان هم رسیده ولی واحد ایثارگران سپاه لرستان برای تایید، آنرا فرستاده برای ایثارگران سپاه مرکز در تهران، ولی متاسفانه ایثارگران مرکز تعلل کرده و حکم جدید حقوقی را برای پدرم صادر نمی کند و بالطبع دریافت حقوق با حکم جدید توسط مادرم  اتفاق نمی افتد، هنوز براساس مدرک دوره ابتدایی از بنیاد شهید حقوق می گیرد!

خدایی در این ۳۵ سال گذشته انصاف سپاه کجا بوده، آیا این کاردرست بوده؟

الان چندین ماه است که از ارسال مدارک به ایثارگران سپاه می گذرد، جالب اینجاست که می گویند معوقات سالهای گذشته به مادرم تعلق می گیرد. حالا جرم ما چیست؟

اصل مدارک را هم به ایمیل تان ارسال کرده ام.

اینستاگرام
سپاه حکم حقوقی همسر من را هم نمیدهد ،ایشان هم حقوقشون یک رتبه بیشتر از الان است ،اما حکم رو صادر نمیکند ،خودم شخصا رفتم نیروی انسانی سپاه ،گفتن چون شخصی آمدی جوابتو نمیدیم ،همسرشهید هستم ،بیسواد هم نیستم چندساله دنبال حقم هستم جواب نمیدن،در سنین کهولت و بیماری هستم سالهاست مستاجرم ،نه ودیعه مسکنی میدند نه پاسخ به نامه ای که از مسکن و شهرسازی گرفتم که زمین شامل حال من میشود میدهند ،میرم مسکن و شهرسازی میگن کلی زمین به بنیاد شهید دادیم ،میرم بنیاد میگن فعلا زمینی نداریم برو بعد مردنت اگر زمینها رو ساختیم شاید بهت تعلق بگیره ،خدا ازتون نگذره سرپرستمون رفت ظالم تر از یزید و اطرافیانش ،نصیب ما شد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi