شناسه خبر : 101577
سه شنبه 13 تير 1402 , 11:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وصیت شهید: اقدامات خلاف اسلام و انسانیت برخی مسئولان به حساب انقلاب گذاشته نشود

فاش نیوز - شهید آیت‌الله آزاد فارسانی در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: اگر مسئولی خلاف اسلام، انسانیت و وجدان عمل کرد، عمل او را به حساب انقلاب نگذاریم و مطمئن باشید موج‌های توفنده انقلاب اسلامی و خشم امت حزب‌الله افراد فاسد را اصلاح یا نابود خواهد کرد.

 

اقدامات خلاف اسلام و انسانیت برخی مسئولان به حساب انقلاب گذاشته نشودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، دوران دفاع مقدس جوانان بسیاری برای دفاع از ایران اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی پا در صحنه نبرد گذاشتند و جانانه از این مرز و بوم دفاع کردند.

بی‌شک هر کی از این شهدا الگویی نمونه برای تمامی آحاد جامعه اعم از پیر و جوان، مسئولان و... محسوب می‌شوند به همین جهت نیز باید توجه ویژه‌ای به وصیت‌نامه‌های به جا مانده از شهدا وجود داشته باشد.

شهید آیت‌الله آزاد فارسانی یکی از شهدای والاقدر دوران دفاع مقدس است که در وصیت‌نامه خود آورده است:

پیام من به خواهران و برادران این است که باید در خط انبیا حرکت کرد.

اگر مسئولی خلاف اسلام، انسانیت و وجدان عمل کرد، عمل او را به حساب انقلاب نگذاریم و مطمئن باشید موج‌های توفنده انقلاب اسلامی و خشم امت حزب‌الله افراد فاسد را اصلاح یا نابود خواهد کرد.

برای قیام وصی راستین رسول الله باید آماده بود و این آمادگی را باید در عمل ثابت کرد؛ خود را بیازماییم که تا چه حد راستگو هستیم، آیا در کمبود‌ها زبان به اعتراض باز می‌کنیم؟ آیا اگر در مقامی بودیم به خویشان و دوستان خود نظر داریم؟ آیا اگر مسئول کاری بودیم به رابطه‌ها می‌اندیشیم؟ آیا اگر خدمتی انجام دادیم برای خودنمایی است؟

اگر اینگونه افرادی باشیم بسیار دروغگو هستیم اگر بگوییم ما منتظر فرج آقا امام زمان هستیم.

اینستاگرام
خدا روحت را شاد کند گذاشته ودیگر حنا ما برای 2دهه در این دولت بو و رنگی نداره وضعیت ما هر روز بدتر از دیروز در سطع جامعه کاملا مشهوده ولی یه عده در سیستم هست نمیدانم چرا بچه ها انقلابی دست وپا اینها را نمیگیرن واز دستگاه دولتی بیرون نمیاندازن امثال ماها که الان در سن کهنسالی هستیم وقت پیش زن و بچه شرمندیم ما باز طاقت داریم بخاطر امام راحل و رهبر عزیز از قدیم ودین ما خوب گفتن ادم گرسنه دین ایمان نداره چرا بداد این ملت شریف نمی رسید؟ به ولا انسانهای نجیبی داریم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi