شناسه خبر : 101586
سه شنبه 13 تير 1402 , 11:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قهرمان‌تر از شهدا در کشور نداریم

فاش نیوز - «اکبر‌نژاد» گفت: ما قهرمان‌تر از شهدا در کشور نداریم که از جان خود گذشتند برای انقلاب و کشور و نباید یاد آن‌ها را فراموش کنیم.

 

قهرمان تر از شهدا  در کشور نداریم

به گزارش دفاع‌پرس از گرگان، مراسم سالگرد سردار شهید «محمدرضا عسگری» جانشین لشکر ۲۵ کربلا با سخنرانی سردار اکبرنژاد فرمانده اسبق لشکر ۲۵ کربلا، با حضور مردم شهیدپرور شهرستان بندرگز در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

سردار اکبرنژاد در مراسم سردار شهید عسگری با تشریح شخصیت والا روحیه انقلابی و ولایت مدار شهید عسگری اظهار داشت: ایستادگی شهید عسگری و یاران شهیدش در دفاع مقدس انقلاب اسلامی، اقتدار ایران را رقم زدند.

وی افزود: ما قهرمان تر از شهدا در کشور نداریم که از جان خود گذشتند برای انقلاب و کشور و نباید یاد آنها را فراموش کنیم.

اکبر نژاد گفت: دشمنی که با تمام قدرت با حمایت شرق و غرب به کشور ما حمله کرد شما مردم با دست خالی جلوی آن ایستادید و آنان را به زمین زدید و نتیجه زحمات شما و این انقلاب است که امروز دشمن روز به روز در حال افول است، این فرهنگ ایثار و شهادت است که اگر این فرهنگ نبود، نمی‌توانستیم در مقابل این قدرتها بایستیم، این قدرت عظیمی است که بزرگتر از آن نداریم.

فرمانده اسبق لشکر ۲۵ کربلا متذکر شد: دشمنان این کشور باید بدانند مردم ایران نمی‌گذارند آرزو و خواب های شما برای ایران اجرایی شود، دشمنان به دنبال ایجاد آتش جنگ بین مسلمین اند، ولایت خیمه انقلاب است و برای همین دشمن آن را سوژه حملات روانی خود کرده است، امروز آنان می‌دانند ویژگی این جایگاه چیست.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi