شناسه خبر : 101611
دوشنبه 19 تير 1402 , 14:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برآورده شدن آرزوی دو کودک توسط گروه جهادی شهدا

گروه جهادی "شهدا" سال هاست در امر محرومیت زدایی از چهره مناطق محروم کشور از جمله پویش عهد خدمت (ساخت منزل مسکونی) خدمات تخصصی دندانپزشکی و چشم پزشکی و...

فاش نیوز - گروه جهادی شهدا در راستای اقدامات جهادی خود، آرزوی دو کودک نیازمند را برآورده ساختند.
به گزارش خبرنگار ما، گروه جهادی "شهدا" در راستای اقدامات جهادی خود، در استان خراسان رضوی با ساخت محل زندگی برای یک خانواده سه نفره (پدر و دو فرزند پسر ۷ و ۸ساله) در منطفه خوشاب روستای درفک خراسان رضوی که مادر خود را سالیان گذشته از دست داده بودند و مکان زندگی آنها به لحاظ بهداشتی و ایمنی مناسب نبود با احداث سرپناه مناسب آرزوی آنها را  برآورده کردند.
محسن اسماعیلی، مسئول گروه جهادی شهدا در گفت وگو با خبرنگار ما در توضیحات بیشتر خود گفت: پس از بررسی‌ های لازم و مشاهده شرایط از نزدیک، به سرعت دست به کار شدیم و با درمیان گذاشتن این موضوع با خیرین، استارت تهیه یک باب منزل مسکونی برای این خانواده زده شد.

بر اساس این گزارش، این مسئول گروه جهادی همچنین در ادامه گفت: زمین این منزل مسکونی در فضایی به مساحت ۱۵۰متر به صورت رایگان تهیه و پس از آن در بهمن سال ۱۴۰۱ کلنگ احداث زده شد و پس از حدود ۵ ماه این منزل مسکونی به اتمام رسید و همزمان با ایام عید قربان با حضور مسئولین این شهرستان و اهالی روستا به بهربرداری رسید و کلید آن به پدر این دو کودک اهدا شد.
اسماعیلی در بخش دیگری از این گفت وگو با اشاره به دیگر برنامه های این گروه جهادی اظهار داشت: در طرح پویش نذر قربانی ویژه عید قربان نیز یک راس گوسفند و همچنین توزیع  بیش از ۳۰ بسته غذایی (برنج ۱کیسه، رب، روغن، ماکارانی، سویا، مایع ماکارانی، لپه، عدس، نخود، روغن و نمک) به ارزش هربسته ۱میلیون تومان بین خانواده‌های نیازمند در شهرستان خوشاب روستای سوزن ده و روستای درفک توزیع شده است.
گفتنی است: گروه جهادی "شهدا" سال هاست در امر محرومیت زدایی از چهره مناطق محروم کشور از جمله پویش عهد خدمت (ساخت منزل مسکونی) خدمات تخصصی دندانپزشکی و چشم پزشکی و همچنین پویش نذر کتاب ‌گام های مهم و اساسی برداشته به طوری که سال گذشته عنوان برترین گروه جهادی را در میان دیگر گروه ها کسب نموده است.

اینستاگرام
بر آوردن آرزوی هر انسانی لیاقت سعادت میخواهد. واجرش را فقط باری تعالی قابل سنجش است. وچه عملی بهتر از شاد کردن دل هر انسانی. از خداوند برای شما بهترینها ا آرزو مندیم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi