شناسه خبر : 101705
یکشنبه 18 تير 1402 , 12:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادر شهیدان «مهتدی» آسمانی شد

فاش نیوز - مادر شهیدان «مهتدی» از استان خوزستان پس از تحمل سال‌ها فراق فرزندانش، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

 

مادر شهیدان والامقام «مهتدی» آسمانی شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «زری‌خانم حقی‌نژاد» مادر شهیدان والامقام «احمدرضا و حمیدرضا مهتدی» پس از سال‌ها فراق از فرزندان دلیر و افتخارآفرینش روز ۱۵ تیر سال ۱۴۰۲ به‌علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع پیکر پاک این مادر گرانقدر امروز (شنبه) ساعت هشت و ۳٠ دقیقه در قطعه ۳ شهدا بهشت‌آباد اهواز با حضور مسئولان و خانواده‌های شاهد و ایثارگر برگزار خواهد شد.

«حسن نورانی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان این ضایعه را به جامعه ایثارگران، به‌ویژه خانواده و بستگان مرحومه تسلیت گفت و از درگاه الهی برای روح درگذشتگان رحمت، مغفرت و علو درجات مسئلت کرد.

گفتنی است شهید «حمیدرضا مهتدی» در بیست و نهم مرداد ماه سال ۱۳۴۶ متولد شد و ششم اسفند ۱۳۶۲ در عملیات خیبر تنگه چذابه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید «احمدرضا مهتدی» در روز اول فروردین ۱۳۴۴ متولد و در چهارم دی ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۴ جزیره سهیل به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi