شناسه خبر : 101830
چهارشنبه 21 تير 1402 , 10:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعزام تیم کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران به مراکز استان‌ها

فاش نیوز - سرپرست اداره‌کل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران از اعزام تیم کمیسیون پزشکی به تمامی مراکز استان‌ها تا پایان سال جاری خبر داد.

کد خبر: ۶۰۲۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰ - 11July 2023
 

اعزام تیم کمیسیون پزشکی بنیاد شهید به تمامی مراکز استان‌هابه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «غلامرضا طائبی» سرپرست اداره‌کل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه یک تیم پزشکی متشکل از کارشناسان و پزشکان متخصص برجسته کشوری تعداد ۳۰۶ پرونده پزشکی جانبازان استان زنجان را مورد بررسی قرار دادند، گفت: عمده درخواست ایثارگران در حوزه بهداشت و درمان مربوط به هزینه‌های بستری و تأمین تجهیزات پزشکی است.

سرپرست اداره‌کل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه، افزود: روند ارائه خدمات بیمه‌ای به ایثارگران در استان زنجان رو به بهبود است و با نشست‌های مشترک با مدیران بیمه طرف قرارداد و نیز مسئولان بهداشت و درمان بنیاد تلاش شده تا رضایت ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا ارتقا یابد.

طائبی در پایان با اشاره به برنامه پیش روی کمیسیون‌های پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران اشاره کرد و گفت: تا پایان امسال طبق برنامه زمان‌بندی تیم کمیسیون پزشکی به تمام مراکز استان‌ها جهت بررسی پرونده پزشکی جانبازان محترم مراجعه خواهند کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi