شناسه خبر : 101929
یکشنبه 25 تير 1402 , 11:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«شب‌ خاطرات شهدای جهادی» امشب برگزار می‌شود

فاش نیوز - «شب‌ خاطرات شهدای جهادی» با حضور صدها نفر از خانواده معظم شهدای جهادگر، امشب به میزبانی زنده‌یاد عبدالله والی و شهیدان، امیرمحمد اژدری، اسماعیل احمدی و امین آق‌بابا شیرازی در امامزاده اسماعیل چیذر برگزار می‌شود.

«شب‌ خاطرات شهدای جهادی» امشب در امامزاده اسماعیل چیذر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، «شب‌ خاطرات شهدای جهادی» با حضور صدها نفر از خانواده معظم شهدای جهادگر، جهادگران، مسؤولان دستگاه‌ها و نهادهای مختلف و اهالی رسانه به منظور بازروایی خاطرات تلخ و شیرین اردوهای جهادی برگزار می‌شود.

این برنامه که ستاد مراسم ملی شب خاطره شهدای جهادی، یادبود سالانه اسطوره هجرت و خدمت «حاج عبدالله والی» برگزار می‌کند، دهمین مراسم ملی شب خاطره شهدای جهادی به شمار می‌رود.

«شب‌ خاطرات شهدای جهادی» امشب یکشنبه 25 تیرماه 1402 از ساعت 17 در امامزاده اسماعیل (تهران ـ چیذر) برگزار خواهد شد.


پوستر برنامه امشب

 

این برنامه به میزبانی زنده‌یاد عبدالله والی پدر اردوهای جهادی کشور و شهیدان، امیرمحمد اژدری، اسماعیل احمدی و امین آق‌بابا شیرازی برگزار می‌شود.

این مراسم به منظور پاسداشت و ماندگاری و جریان‌سازی حرکت‌های جهادی و سازندگی در میان آحاد و اقشار جامعه؛ همچنین توجه به منویات مقام معظم ولایت در پیام 9 ماده‌ای ایشان به جهادگران و تأکیدات ایشان مبنی بر «ارتباط گروه‌های جهادی با هم» «استفاده از ظرفیت نهادهای قادر بر پشتیبان» و «اطلاع‌رسانی هنرمندان» سالانه اجتماعی از جهادگران برپا می‌شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi