شناسه خبر : 102015
چهارشنبه 28 تير 1402 , 11:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رئیس ‌بنیاد مستضعفان:

۱۰ هزار واحد مسکونی ویژه محرومان آماده واگذاری است

رئیس ‌بنیاد مستضعفان گفت: ۱۰ هزار واحد مسکونی ویژه محرومانی که زیر پوشش خدمات حمایتی بهزیستی و کمیته امداد نیستند آماده واگذاری شده است.
به گزارش ایرنا، پرویز فتاح دیروز در آیین افتتاح ۸۲ واحد مسکونی خانواده‌های دارای حداقل دو عضو معلول در کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تعداد واحد مسکونی امروز در شهرستان مریوان در استان کردستان به طور نمادین افتتاح و به افراد واجد شرایط واگذار می‌شود.
وی با تاکید بر ضرورت احساس مسئولیت این بنیاد در برابر محرومان، افزود: این تعداد واحد مسکونی با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و به صورت ضربتی طی یک و نیم تا دو سال احداث و آماده واگذاری شده است. در همین راستا احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی دیگر برای محرومان و اقشار ضعیف را در دست تفاهم داریم که این واحدهای مسکونی نیز تلاش می‌شود در کمتر از دو سال احداث و به متقاضیان واگذار شود. بنیاد مستضعفان در مشارکت با کمیته امداد احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی را در دست اجرا دارد که بخش عمده‌ای از آن احداث و تکمیل شده است.
رئیس ‌بنیاد مستضعفان از حمایت 1250 میلیارد تومانی بنیاد از مددجویان و معلولان بهزیستی طی چند سال گذشته خبر داد و افزود: تاکنون ۱۴ هزار خانواده دارای دو معلول و بیشتر صاحب‌خانه شده‌اند. بنیاد در احداث ۱۴ هزار واحد مسکونی معلولان بر اساس تفاهم‌نامه قبلی، به طور کامل به تعهدات خود عمل کرد و از آمادگی لازم برای احداث مسکن برای چهار هزار خانوار معلول دیگر نیز برخوردار است.

 

 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi