شناسه خبر : 102131
یکشنبه 01 مرداد 1402 , 11:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«تا خط آتش»

فاش نیوز - کتاب «تا خط آتش» به اهتمام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان، اثری است که به زندگینامه شهید «عباس ردانی پور» می‌پردازد.

کد خبر: ۶۰۴۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۷ - 23July 2023
 

«تا خط آتش»به گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، کتاب «تا خط آتش» به اهتمام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان، اثری است که به زندگینامه شهید « عباس ردانی پور» می‌پردازد. 

این کتاب که در 45 صفحه به اهتمام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان، نوشته «عبدالمحود داور پناه»، توسط انتشارات «امید کویر» با شمارگان هزار نسخه به بازار نشر عرضه شده است.

در بخشی از این کتاب آمده است:

پدر و مادر عزیزم!

بعد از شهید شدن من در غمم گریه نکنید. هرچند که می‌دانم داغ فرزند سخت است، ولی مادر اگر گریه کردی باعث شادی دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی خواهی شد.

پس مادر در غمم گریه مکن و گریه در تنهایی کن که دشمنان شاد نشوند. انقلاب ما هزاران شهید دارد و این انقلاب نوپا مثل درختی می‌ماند که با خون یارانش و با جان نثاری فرزندان شما شیرزنان باید آبیاری شود.

مادر! امام عزیز هم می‌گوید:

چه بکشیم و چه کشته شویم پیروزیم و ما بر حقیم. مادرم کشته شدن و موت حق است و همه ما باید برویم و چه بهتر که رفتن ما در راه خدا باشد و چه بهتر که فی سبیل الله باشد و با خدای خود معامله کنیم. جان بدهیم و تنگی قبر نداشته باشیم.

جان دهیم و فردای قیامت با سالار شهیدان اباعبدالله الحسین باشیم. جان بدهیم و سرافراز و آبرومند باشیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi