شناسه خبر : 102144
یکشنبه 01 مرداد 1402 , 12:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دوازدهمین نشست هیئت امنای صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران برگزار شد

فاش نیوز - دوازدهمین نشست هیئت امنای صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران در ساختمان مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

کد خبر: ۶۰۵۲۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰ - 22July 2023
 

دوازدهمین نشست هیئت امنای صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌‍رس، «حجت‌اله امانی» سرپرست صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران دردوازدهمین نشست هیئت امنای صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران اظهار داشت: شیوه کار صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران با دیگر مجموعه‌ها متفاوت است و در هر سال دو بار مجمع عمومی صندوق برای تصویب بودجه و برنامه و یک مجمع نیز برای تصویب عملکرد برگزار می‌شود.

امانی با اشاره به وظایف صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران، تصریح کرد: صندوق به واسطه مشکلات موجود و ظرفیت‌هایی که در کشور وجود داشته اقداماتی انجام داده است و امیدواریم در چند ماه آینده تحول لازم صورت گرفته و شاهد رضایت جامعه ایثارگری از عملکرد صندوق باشیم.

سرپرست صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران ادامه داد: ریاست مجمع این صندوق بر عهده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران است که نماینده ایشان در این جلسه حضور داشتند و دبیر مجمع نیز معاون ذیربط این مجمع، معاون سلامت و توانمند سازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران است و همچنین نمایندگانی از وزارت اقتصاد و دارایی، وزارت صمت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نماینده بانک مرکزی به عنوان اعضا در این مجمع حضور داشتند.

امانی با اشاره به اینکه مصوبات این نشست تدوین و سپس ابلاغ خواهد شد، ادامه داد: بالاترین ظرفیتی که در این نشست برای ارائه تسهیلات کارآفرینی بررسی و تعیین شد تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور بود که بر اساس مکاتبه‌ای که صورت گرفته برای جامعه ایثارگری در نظر گرفته خواهد شد و همچنین باید بخش‌های مختلف جهت ظرفیت‌سازی منابع قرض‌الحسنه، به تعامل با بانک‌ها بپردازند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi