شناسه خبر : 102258
یکشنبه 08 مرداد 1402 , 09:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پدر شهیدان پناهی به فرزندان شهیدش پیوست

فاش نیوز - حاج «محمد پناهی» پدر گرامی شهیدان «مسعود، اکبر و سعید پناهی» از استان البرز پس از سال‌ها فراق از فرزندانش دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
 
پدر گرامی شهیدان پناهی به فرزندان شهیدش پیوست

به گزارش «ایثار»، حاج «محمد پناهی» پدر گرامی شهیدان «مسعود، اکبر و سعید پناهی» از استان البرز پنج شنبه 5 مردادماه همزمان با تاسوعای حسینی پس از سال‌ها فراق از فرزندانش دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
پیکر این پدر شهید روز شنبه 7 مرداد ماه از ساعت 10 در امام زاده محمد (ع) کرج تشییع و در گلزار شهدای این بقعه متبرکه، در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.
همچنین مراسم بزرگداشت این پدر والامقام روز یکشنبه 8 مردادماه از ساعت 14 در مهدیه کرج برگزار خواهد شد.
گفتنی است شهید «مسعود پناهی» متولد سال 1346، دی ماه سال 65 در عملیات کربلای 5 در شلمچه بر اثر سوختگی، شهید «اکبر پناهی» متولد سال 1340، دی ماه سال 59 در کرخه بر اثر اصابت ترکش و شهید «سعید پناهی» متولد سال 1345 ، فروردین‌ماه سال 61 در عملیات فتح المبین در رقابیه بر اثر اصابت ترکش به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi