شناسه خبر : 102320
دوشنبه 09 مرداد 1402 , 11:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری کنگره ۲۴ هزار شهید استان خوزستان

فاش نیوز - حسینی‌محراب گفت: ر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته کنگره شهدای خوزستان احتمالاً در اسفندماه امسال همزمان با ایام ماه مبارک شعبان برگزار می‌شود.

کد خبر: ۶۰۷۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۷ - 31July 2023
 

برگزاری کنگره 24 هزار شهید استان خوزستان در اسفندماهبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «علی‌اکبر حسینی‌محراب» استاندار خوزستان شامگاه دیروز (یکشنبه) در نشست هماهنگی کنگره ملی شهدای استان خوزستان اظهار داشت: گزارش ارائه داده شده توسط کمیته‌ها نشان داد که کارهای مقدماتی خوبی برای کنگره صورت گرفته اما کافی نیست.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته کنگره شهدای خوزستان احتمالاً در اسفندماه امسال همزمان با ایام ماه مبارک شعبان برگزار می‌شود.

استاندار خوزستان گفت: امیدواریم همه نخبگان جامعه به‌ویژه ادیبان، شاعران و کسانی که می‌توانند ما را در این زمینه یاری کنند به کمک مجریان و دست‌اندرکاران این کنگره بیایند.

حسینی محراب یادآور شد: امید است با اجرای این رویداد ما بتوانیم نقش هدایتی شهدا را برای جامعه تبیین و به نسل جدید معرفی کنیم و با برگزاری این کنگره عظیم یاد شهدا را که حق زیادی بر گردن ما دارند به شکل شایسته‌ای پاس بداریم.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان: کنگره شهدای خوزستان باید در سطح ملی و فراتر از آن برگزار شودبنا بر این گزارش، همچنین در این رابطه نشست هماهنگی برگزاری کنگره شهدای خوزستان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمدنبی موسوی‌فرد» نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، «علی‌اکبر حسینی‌محراب» استاندار خوزستان، سردار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه استان، سردار «احمد خادم سیدالشهدا» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان، سردار «سید محمود میرفیضی» فرمانده انتظامی استان و جمعی از مسئولان در دفتر کنگره 24 هزار شهید خوزستان برگزار شد.

در این نشست سردار مرادحاجتی گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را برای نسل امروز ضروری دانست و اظهار داشت: در تاریخ انقلاب، محتوایی ارزشمندتر از دوران دفاع مقدس و روایت شهدا برای اجرای فرمان جهاد تبیین نداریم.

وی با اشاره به این که کنگره شهدای خوزستان به عنوان پایتخت دفاع مقدس باید در سطح ملی و حتی فراتر برگزار شود، افزود: دشمنان ما صدها ترفند برای جذب جوانان ما به کار بسته‌اند لذا انجام چنین برنامه‌هایی به شرط اجرای کارشناسی و هنرمندانه می‌تواند مشابه خاکریزی برای دفاع از نسل امروز ما در مقابل عملیات‌های مختلف باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان بر ضرورت مخاطب شناسی این رویداد تاکید کرد و گفت: یکی از مهمترین اقدامات فرهنگی ما در حوزه دفاع مقدس برای تقویت کنگره شهدای استان تلاش برای رساندن یکصد جلد کتاب جدید به این رویداد بزرگ ملی است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi