شناسه خبر : 102356
سه شنبه 10 مرداد 1402 , 11:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بکارگیری تمامی ظرفیت‌های فرهنگی برای مقابله با ناتوی فرهنگی دشمن

فاش نیوز - فرمانده کل ارتش با اشاره به اقدامات ضدفرهنگی گسترده امپراطوری رسانه‌ای غرب، گفت: امروز در مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمنان باید سعی کنیم که تمامی منابع فرهنگی خود را به میدان بیاوریم.

کد خبر: ۶۰۷۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵ - 01August 2023
 

امپراطوری رسانه‌ای غرب، فعالیت‌های ضد فرهنگی و ضد ارزشی گسترده خود را با تمام توان در دستور کار قرار داده است/ برای مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمنان باید تمام منابع و ظرفیت‌های فرهنگی خود را به میدان بیاوریمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه نشست‌های هم‌اندیشی با دانشجویان دانشگاه‌های ارتش، طی نشست با دانشجویان دوره ۳۳ دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با اشاره به اقدامات موثر فرهنگی صورت گرفته به ویژه اجرای طرح‌های فرهنگی مصباح در ارتش اظهار داشت: باید اذعان کرد که امپراطوری رسانه‌ای غرب، فعالیت‌های ضد فرهنگی و ضد ارزشی گسترده خود را با تمامی توان در دستور کار قرار داده است.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه علاوه بر عقیدتی سیاسی، فرماندهان و آحاد ارتش نیز لازم است که اهتمام بیشتری برای حضور مؤثر در این عرصه حساس داشته باشند، افزود: همراهی فرماندهان در اجرای طرح‌های کاربردی فرهنگی «مصباح» شایان تقدیر است؛ لیکن به دلیل صف‌آرایی، شبیخون و ناتوی فرهنگی علیه فرهنگ و ارزش‌های فرهنگی باید با برنامه‌ریزی دقیق ضمن اقدامات تبیینی به مقابله با این تهاجم گسترده پرداخت.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: امروز برای مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمنان باید سعی کنیم که تمامی منابع و ظرفیت‌های فرهنگی خود را به میدان بیاوریم.

امیر موسوی با تأکید بر تداوم برگزاری این نشست‌ها در رده‌های مختلف و استقبال از دیدگاه‌های مطرح‌شده در این دیدار، ضمن تبیین اهداف و راهبرد‌های ارتش در حوزه‌های گوناگون، در مورد موضوعات مطرح‌شده از سوی دانشجویان، با آن‌ها تبادل نظر و گفت‌وگو کرد.

در این نشست و در دیدار چهره به چهره، دانشجویان دیدگاه‌ها و راهکار‌های مختلف در حوزه‌های رزمی و فرهنگی خود را با فرمانده کل ارتش مطرح کردند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi