شناسه خبر : 102367
سه شنبه 10 مرداد 1402 , 12:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یادواره شهدای رسانه استان همدان برگزار می‌شود

فاش نیوز - سردار «فرجی» از برگزاری یادواره شهدای رسانه‌ای استان همدان در راستای معرفی هرچه بیشتر این شهدا، خبر داد.

 
کد خبر: ۶۰۷۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴ - 31July 2023
 

یادواره شهدای رسانه استان همدان برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، در راستای دومین کنگره هشت هزار شهید استان همدان جمعی از خبرنگاران استان همدان با خانواده شهدای رسانه از جمله خانواده شهید «حسن سرهادی»، شهیدان «حسن و علی اصغر مرادیان» و شهید «احسان الله تقی پور فرد» دیدار کردند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی فرجی» دبیر اجرایی دومین کنگره هشت هزار شهید استان همدان در این دیدار‌ها با بیان اینکه رسانه‌های استان همدان از سال گذشته به معرفی شهدا، پرداخته اند، اظهار داشت: یادواره شهدای رسانه نیز در آینده برای معرفی شهدایی که در این حوزه فعالیت داشته ‌؛ برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ما شهید «حسن سرهادی» را در بین گردان خود با توجه زیبایی که داشت عباس علمدار گردان خود نامیده بودیم، گفت: او فردی تحصیل کرده و با علم بود که در دوران دفاع مقدس در حوزه رسانه نیز فعالیت داشت.

دبیر اجرایی دومین کنگره هشت هزار شهید استان همدان در ادامه با تاکید بر اینکه شهید سرهادی جزء افراد نخبه دوران دفاع مقدس بود، افزود: همه فرماندهان آن زمان با توجه به این موضوع سعی بر این داشتند تا او را در کنار خود و در مجموعه خود داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه لازم است تا زندگی نامه شهید سرهادی در کتابی جمع آوری و نگهداری شود، خاطرنشان کرد: به همین منظور این موضوع را پیگیری خواهیم کرد تا کتابی در این خصوص در آینده منتشر شود.

سردار فرجی نیز با بیان اینکه شهید «حسن مرادیان» جزو اولین افرادی بود که مسئول آموزش همه رزمندگان همدانی در دوران دفاع مقدس بود، گفت: او جزو فرماندهان قاطع شجاع و نخبه بود که از قبل از انقلاب فعالیت خود را آغاز کرد و پس از پیروزی انقلاب او یکی از بهترین مربیان حوزه آموزش نظامی بود که بخش اعظمی از رزمندگان استان همدان آموزش‌های رزمی را نزد او فرا گرفته بودند؛ به طوری که شهید علی چیت سازیان که از اثر گذاران و بزرگان حوزه دفاع مقدس بودند خود را شاگرد حسن مرادیان می‌دانستند.

وی با اشاره به اینکه او همیشه دوست داشت جزو گمنامان بماند، افزود: شاید همین موضوع باعث شده تا هر کاری بخواهیم برای او انجام دهیم آن گونه که باید اتفاق نیافتد و گویی خود شهید راضی به معرفی‌شدنش نیست و می‌خواهد جزء گمنامان بماند.

دبیر اجرایی دومین کنگره هشت هزار شهید استان همدان در پایان با بیان اینکه پدر شهیدان مرادیان از ذاکران اهل بیت (ع) و شاعر این حوزه بودند، خاظرنشان کرد: مادر بزرگوار این شهیدان نیز زنی صبور و با اخلاق بود که هیچ گاه کوچکترین گله‌ای از هیچ کس نداشت و به شهادت فرزندانش در راه دین، ولایت و وطن افتخار می‌کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi