شناسه خبر : 102425
جمعه 13 مرداد 1402 , 20:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در باره آسیب‌شناسی اغتشاشات

فاش نیوز - تاکنون آسیب‌شناسی اغتشاشات به صورت کامل انجام نشده است؛ چرا که اگر آسیب‌شناسی بطور کامل انجام شده بود می توانست برای انواع مشکلات مرتبط راه حلی مفید باشد. در حالی که متاسفانه هنوز آسیب‌شناسی بسیاری از آسیب های اجتماعی انجام نشده و توضیحی برایشان وجود ندارد.

حدیث معتبر مبنی بر "من لا معاش له لا معاد له" هنوز در جامعه عمومیت دارد؛ یعنی کسی که معاش نداشته باشد قطعا معاد نخواهد داشت. بنابر این رسیدگی به معیشت مردم و تلاش برای کاهش تورم و تامین مایحتاج زندگی، اولین مسئولیت حکومت اسلامی است که در قانون اساسی نیز تصریح شده است. در حالی که حقوق بگیران قادر نیستند با حقوق دریافتی معیشت زندگی یک ماه خود را تامین کنند. لیکن ملاحظه می شود که بازیکن بازنده فلان تیم فوتبال برای یک سال 50 میلیارد تومن از بیت المال قرارداد بسته است.

یا فلان مسئول که فسادش در دادگاه اثبات شده، احکامی بسیار ضعیف برایش صادر شده است. بنابراین مردم می گویند اگر حکومت مشکلات تحریم برای تامین معیشت حقوق بگیران را دارد چرا چنین ریخت و پاش هایی هم وجود دارد.

همچنین برخی از مسئولان با رفتار و عملکرد غلط خود اعتقادات مردم را تضعیف و نسبت به نظام بدبین می کنند که باید آنها را مقصر و عامل ایجاد اغتشات دانست.

|| محسن ناطق

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi