شناسه خبر : 102458
شنبه 14 مرداد 1402 , 12:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

امیر سرتیپ واحدی با خانواده شهیدان رجب فردی و نذیر شرکا دیدار کرد

فاش نیوز - فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در منزل شهیدان محمد رجب فردی و ستوانیکم پزشکیار وظیفه نذیر شرکا با خانواده این شهدای گرانقدر دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد خبر: ۶۰۷۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳ - 04August 2023
 

امیر سرتیپ واحدی با خانواده شهیدان رجب فردی و نذیر شرکا دیدار کردبه گزارش گروه دفاعی  و امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه حجت الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی رییس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا صبح امروز، با حضور در منزل همافر شهید محمد رجب فردی و شهید ستوانیکم پزشکیار وظیفه نذیر شرکا، با خانواده این شهدای والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهید محمد رجب فردی در سال۱۳۵۲ در رسته هما فری (تجهیزات رادیو رله) به استخدام نهاجا درآمد و پس از طی دوره آموزشی به پایگاه شهید بابایی انتقال و در سال ۶۲ به پایگاه شهید لشگری انتقال یافت و در سال ۶۵ به پایگاه شکاری دزفول به صورت داوطلب اعزام شد.

وی در طول دوران دفاع مقدس خدمات ارزنده‌ای انجام داده و سرانجام در مورخه ۱۳۶۵/۹/۸ در پایگاه هوایی دزفول بر اثر بمباران هوایی دشمن بعثی به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

شهید ستوانیکم پزشکیار وظیفه نذیر شرکا فارغ التحصیل رشته علوم آزمایشگاهی و به سه زبان انگلیسی. فرانسوی و آلمانی تسلط کامل داشته و علاوه بر تحصیل به خواندن قران علاقه فراوانی داشته و بعد از اتمام دوره دانشگاه برای خدمت سربازی به نهاجا اعزام و در پایگاه شهید عبدالکریمی بندر عباس منتقل و مشغول به خدمت شد.

این شهید علاوه برفعالیت در جهاد سازندگی و وزارت ارشاد در ستاد نماز جمعه و تدریس زبان عربی، آزمایشگاهی در پایگاه احداث کرد.

وی به صورت داوطلب به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام و به عنوان فرمانده دست تیپ ۱ گردان ۱۶۳ گروهان ۳ لشکر ۷۷ خراسان منصوب و در سال ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی شلمچه به فیض شهادت نایل آمد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi