شناسه خبر : 102597
چهارشنبه 18 مرداد 1402 , 13:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادرشهیدان نظری به فرزندان شهیدش پیوست

مادر شهیدان  نظری به فرزندان شهیدش پیوست

فاش نیوز - ایلام «خیزران رجعتی» مادر گرانقدر شهیدان «جهانبخش» و «بارانی نظری» دارفانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

جمال اسدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در پیامی به مناسبت درگذشت این مادر فداکار، آورده است:

یَا أَیَّتُها النَّفسُ المُطمَئِنَّة إِرجعی إِلی ربِّکَ راضیةً مَرضیة فَادخلی فِی عِبادی وَادخلی جَنَّتی

این کلام قدسی بشارتی است بر آنانکه از معامله با خداوند خشنود بودند و در این معامله جز خشنودی خداوند را طلب نکردند.

به‌یقین رضای ربوبی؛ نثار روح بلند و قلب شکیبای مادرانی است که سرمایه بی‌بدیل عزت، پاسداران صلابت و رهروان صدیق ولایت‌اند. مادران بلندهمتی که از دامان پاکشان مردان غیور و جوانمرد پا به عرصه ایثار می‌نهند، یقیناً در سرای آخرت مورد لطف و عنایت مولای متقیان حضرت علی (علیه‌السلام) و حضرت فاطمه (سلام‌الله علیها) قرار خواهند گرفت. آنان که طائران قدسی بر دامان پاکشان بوسه می‌زنند و قدر و قداست می‌جویند.

رجعت ملکوتی بانویی از قافله صبر زینب (سلام‌الله علیها)، مرحومه مغفوره «مشهدی خیزران رجعتی» مادر شهیدان معظم «جهانبخش و بارانی نظری »، لقا به رحمت موعود ازلی است. امید که پروردگار متعال ایشان را در زمره جرعه نوشان کوثر نبی، منعمان سفره صبر زینبی و از هم‌نشینان صلحا و شهدا مقرر فرماید.

اینجانب با نهایت تاسف ضمن ابراز همدردی، این مصیبت را تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.
امید آنکه خداوند متعال به شما خانواده محترم و دیگر سوگواران، صبر و شکیبایی عنایت فرماید و روح آن مرحومه مغفوره را در فردوس برین، به آسودگی و آرامش برساند و قرین رحمت واسعه خود گرداند.

منبع: ایسنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi