شناسه خبر : 102887
پنجشنبه 26 مرداد 1402 , 16:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به همت مافیای زمین‌خواری در استان گیلان

بسیجی آمر به معروف در یک قدمی زندان

از سازمان حفاظت محیط زیست و دادگستری استان گیلان و استانداری گیلان انتظار می رود با ورود به موقع مانع از بروز این واقعه ناگوار ....

فاش نیوز - بسیجی آمر به معروفی که با سوت‌زنی باعث شناسایی عامل زمین‌خواری شمال و گیلان شد، اکنون با پرونده‌سازی های واهی مافیای فساد، در یک قدمی رفتن به زندان قرار گرفته است.

مدت هاست گزارش زمین‌خواری های استان گیلان به سازمان حفاظت محیط زیست و نهادهای امنیتی ارسال می شود. یک بسیجی جهادگر در جریان این سوت‌زنی در مقابل دیدگان ماموران حفاظت محیط زیست گیلان از عامل زمین‌خواری کتک خورد و کسی تاکنون پاسخی نداده است. نهایتا علی‌رغم اعلام سازمان حفاظت محیط زیست گیلان برای شکایت از عامل زمین‌خواری، موضوع کاملا برعکس شد و مافیای متنفذ در برخی دوایر دولتی این استان اقدام به تشکیل یک پرونده واهی کیفری علیه این آمر به معروف و ناهی از منکر نمود که متاسفانه خبرها حاکی از صدور حکم زندان برای این بسیجی است.

از سازمان حفاظت محیط زیست و دادگستری استان گیلان و استانداری گیلان انتظار می رود با ورود به موقع مانع از بروز این واقعه ناگوار شوند.

گفتنی است فردی به نام م ی مدت‌هاست با ادعای اعمال نفوذ در دستگاه های امنیتی استان گیلان، میلیاردها تومان ماسه بستر ساحل را به سرقت برده است و با وجود اینکه این اموال حکم انفال را دارد و تصرف در آن بدون اجازه نظام اسلامی، حکم دزدی از بیت المال را دارد به جای دستگیری این فرد، مسئله برعکس شده و قرار است طی یک پرونده‌سازی صوری توسط مافیای زمین‌خواری در استان گیلان جوان بسیجی گزارش دهنده روانه زندان شود.

اخیرا رئیس بازرسی محیط زیست گیلان اعلام کرده بود قرار است از عامل زمین‌خواری شکایت شود؛ ولی قبل از هر چیز کار به جایی رسیده که همان بسیجی گزارش دهنده روانه زندان شود تا صورت مسئله پاک شود.

آقای سلاجقه، رییس سازمان حفاظت محیط زیست و استاندار گیلان باید پاسخ دهند که چرا به قول حضرت آقا جای قاتل و مقتول عوض شده است.

اینستاگرام
اطلاعات سپاه ورود کند.
فقط
چرا سپاه دلاور مورد غضب دشمنان داخلی وخارجی قرار گرفته است؟!!!
زیرا سپاه،،، ضد استکبار است.
ضد مافیا
ضد ظلم
حامی مظلوم
و..........
0 تا 100 مملکت را به سپاه بسپارید تا مردم در آرامش کامل باشند...
همچنان که حضرت روح الله ع فرمودند : اگر سپاه نبود کشور هم نبود.
و...
باسلام
عرض ادب و احترام
این آدم هر کسی هست باید تابع قانون باشه
وما تمام قد مدافع قانون و ارزش‌ها هستیم
اگر امروز ناظر بی قانونی بعضی از افراد باشیم
سنگ رو سنگ بند نمیشه اگر بسیجی کار بسیار بجای کرده وقانون باید بازو و پشتیبان این برادر بسیجی باشه اگر نبودن این‌چنین افراد فدا کار و جهادی امروز داعش تو خیابونهای کشور عزیز یمان جولان میداد این افراد تفکر داعشی دارن و باید بشدت باشون
برخورد بشه اسلام ونظام مقدس بزات خود عیبی نداره این افراد سود جو بنام دین بنام جمهوری اسلامی ضربه می‌زنند وباید ضربه بخورند

والسلام
یاحق
شما هم که مجرم با حروف اعلام کردین اسم فاسد کامل بگو نترسید
تو این مملکت همینه
ما جان و جوانی گذاشتیم در جبهه و در اغتشاشات الان خودمان را زندانی میکنند به جرم حق خواهی
تو این مملکت هرکس عمرعاص تر باشه نونش تو روغنه
ضعف و تنبلی قانون!
قضات گیلان و مازندران ایا انصاف دارند؟ !!!!!!!!!!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi