شناسه خبر : 103001
دوشنبه 30 مرداد 1402 , 16:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شاهکار دیگری از تیم انتخاباتی قاضی‌زاده هاشمی؛

تیم رسانه ای بنیاد فسادبزرگ فاش نیوز بی‌بی‌سی اینترنشنال را کشف و خنثی کرد!

شاید در وهله نخست ذهنتان به سمت انجام عملیات کشف و خنثی در دستگاه هایی مانند بانک دی، سازمان اقتصادی کوثر، سازمان املاک کوثر و دیگر شرکت های اقماری آنها برود. اما اشتباه نکنید. توطئه بزرگتر از این حرف‌هاست و بسی خطیر و خطرناکتر...

فاش نیوز - عوامل تیم مستقر در حوزه ریاست سازمان بنیاد در اقدامی شجاعانه، متهورانه و البته بی‌سابقه توطئه بزرگی را کشف و خنثی کردند که در آینده قطعا موجب گشایش عظیم در روند امور و رفع مشکلات جامعه هدف خواهد شد.

شاید در وهله نخست، ذهنتان به سمت انجام عملیات کشف و خنثی سازی فساد در دستگاه هایی مانند بانک دی، سازمان اقتصادی کوثر، سازمان املاک کوثر و دیگر شرکت های اقماری آنها برود. اما اشتباه نکنید! توطئه بزرگتر از این حرف‌هاست و بسی خطیر و خطرناکتر!

این تیم کارکشته و پرتلاش در برطرف کردن امور ایثارگران! با به‌کارگیری انواع شیوه های جوانمردانه و اخلاق‌مدارانه که قطعا متواضعانه راضی به افشای جزئیات افتخارآمیز آن نمی باشند، در تلاشند با تکمیل عملیات منحصر به فرد خود، هرچه زودتر این کارتل بزرگ اقتصادی، فرهنگی و رسانه ای و عوامل معلوم‌الحال آن را که از نظر واردکردن لطمه به حیثیت جامعه ایثارگری، فرهنگ ایثار و شهادت و نهاد مقدس و فرهنگی بنیاد به هیچ وجه قابل مقایسه با مراکز و دستگاه هایی مانند بانک دی، سازمان اقتصادی کوثر، سازمان املاک کوثر و... نمی باشند، از چنگ آنان خارج کرده و به مال‌البیت منضم گردانند.

به یمن این فتح‌الفتوح بزرگ و به‌یادماندنی، تیم رسانه ای بنیاد مذکور که ید طولایی در کشف و خنثی کردن منویات چنین جانبازان و ایثارگرانی دارند، با صرف هزینه ای درخور این پیروزی بزرگ، کلیپ تبلیغاتی خیره‌کننده ای را برای تبیین ابعاد این توطئه و فساد بزرگ ساخته و منتشر کرده اند.

این تولید فاخر تبلیغی سنگین و پرهزینه علیه این چند عنصر خطرناک، چنان تأثیرگذار است که ابتدا تصور می شود مربوط به افشا و خنثی‌سازی توطئه بزرگ شبکه‌های ضدانقلاب بی‌بی‌سی و اینترنشنال است؛ اما اندکی بعد ناباورانه متوجه می شویم موضوع بزرگتر از این حرف‌هاست و مربوط به «فاش نیوز» می باشد!

ما این موفقیت و گشایش بزرگ و بی سابقه در امور، پس از دو سال تصدی رئیس محترم بنیاد و تیم پیرامون ایشان را که تاکنون از تهیه و تحویل به موقع ضروری‌ترین نیازهای مخدومان خود و کسب کمترین حد رضایت آنان نیز عاجز بوده اند، تبریک و تهنیت عرض می کنیم. امیدواریم این شانتاژ رسانه ای به‌یادماندنی موجب رضایت خدا و جامعه ایثارگری واقع گردد.

برای دیدن فیلم اینجا را کلیک کنید: نمونه‌ای از شانتاژ و دروغ پراکنی تیم قاضی زاده هاشمی علیه ایثارگران

ما بزودی و به‌مرور ابعاد بیشتری از این عملیات افتخارآمیز را منتشر خواهیم کرد. ان‌شاءالله

اینستاگرام
بابا اینا خیلی احمق و نفهم هستند . اینطور میخان به ایثارگران خدمت کنند . تمام سعیشون شده اقدام علیه ایثارگران. چهارتا شعبون بی مخ رو هم پیدا کردن با دادن چند امتیاز اونا رو به بردگی گرفتن و ازشون سواری میگیرن .
باسلام وعرض ادب خدمت دکتر ساقی وهمکاران پرتلاش ایثارگرشان که به حق خادم جامعه ایثارگران بوده وهستند دوستان چی شده حقیر را بلاک کردید نظرات ما نمایش داده نمی شود داستان چیست.؟؟؟؟؟؟؟
چه جالب.‌ بنیادشهید که سالهاس حق ایثارگران رو میخوره امروز دم از گرفتن حق اییارگران از فاش نیوز می زنه. اونم از فاش نیوزی که در این سالها بدون کمترین چشمداشتی محق حق ایثارگران بوده.
گویا از زمین به آسمون می باره!!!!!!
خدایا چی شده ‌؟
خدایا
تو رو خدا یکی تان کوتاه بیاید.
تو رو خدا یکی بین این دو طرف وساطتت کند .
تو رو خدا ...
تو رو به روح شهدا ...



من قبلا پیام دادم که با بعضی از مدیران و کارمندان که راجب فاش نیوز صحبت می‌کردم انگار داری بهشون فحش میدادی !!! خیلی عصبانی بودن ...
و این نشان دهنده اینه که کار فاش نیوز درسته...
دمتون گرم ، شما حمایت خانواده ایثارگران رو دارید نگران نباشید ...
اگر حمایت ایثارگران پشت سر فاش نیوز هست پس الان با اسم و فامیل این جا کامنت بترکونید.
من منتظرم ببینم بقیه دوستان چی می نویسند . بعد نظر دیگر خودم را بنویسم . اتفاقا با فاش نیوز کارد و پنیر هستیم . اما حرف حق را باید گفت. عزیزان خوب به فیلم توجه کنید و نظر بدهید. دفاع باید درست انجام بگیرد.
ماکه چیزی متوجه نشدیم امیدوارم دیگران متوجه بشوند
منم واقعا متوجه نشدم چی شده. جز خوبی کردن ندیدم از دکتر. احترام می گذارد به جانباز در گزارشهایی که دیدم .
حالا فاش خودش داره برای ما میگه. می ترسم با اینکار آبروش برود. من واقعا نگران این موضوع هستم براش.
.............
خخخخخخ (@_@)ای دنیای فسقلی و گردولو.

دوستان
من چند سال پیش خواب این روزها برای دکتر ساقی دیدم . خدا شاهده. توی خواب جوری تقلا می کردم و توضیح می دادم برای آقای مسئول که گمان نکنم حالا در واقعیت خود دکتر آنجور تلاش کند. حتی همان وقت توی سایت نوشتم.
از خدا طلب کمک و امداد دارم برای حق و حقیقت.
عزت هر کدام از ما عزت فاش نیوز است و عزت فاش نیوز عزت ماست . یا من تعز من تشا..
سلام ، رییس بنیاد متعلق به فامیلی است که در پاسخ به پیر مردی برای درمان همسر پیرش نسخه برو بمال تجویز میکند این در حالیست که این فامیل از یکطرف به فامیل رفسنجانی مرتبط است لذا از دولت انقلابی سوال میکنیم چرا از نیروهای متعهد و انقلابی و وفادار و پر تلاش در ارگانی که با لقب افضل نهادها شناخته شده و جامعه هدف متشکل از نیروهای غرور آفرین و پیروز در دفاع مقدس هستند که طی قرنهای گذشته در تاریخ ایران حتی یک وجب از خاک پاک ایران اسلامی را از دست ندادند استفاده نکرده است البته بهتر است رییس بنیاد از بین ایثارگران انتخاب شود که در تعهد و تخصص امتحان پس دادند تا طومار اختلاسها و اعمال ضد ارزش که از طریق تحقیق و تفحص اثبات شده و سالها مسکوت مانده در افضل نهادها جمع و خدمتی لایق به جامعه هدف بدون تبعیض ارائه شود.
سلام
به به... تبریک به قاضی‌زاده هاشمی
تبریک نه ها تبرررررریک!!!!!!
گویا فاش نیوز این بار زده به هدف. چرا که هرچه تاکنون می‌نوشت و منتشر می‌کرد بنیاد شهید به آن اهمیتی نمی‌داد اما از روزی که آنان با اسناد و مدارک مستدل فساد تمام زیرمجموعه‌های بنیاد شهید از جمله بانک دی و شرکت متد تا سپنتا طبیبان را هدف قرار داد بنیاد شهید دیگر تحمل نکرد و با تمام قوای رسانه‌ای خود علاوه بر شکایت‌های فله‌ای و زنجیره‌ای علیه فاش نیوز متوسل به دروغهای شاخدار شده . اکنون بهتر است نام فاش نیوزنامش را به عنوان فرهنگ ایثار و شهادت را به نام فاش نیوز فاش کننده فساد مجموعه هدف علیه ایثارگران عوض کند. اکنون همین فاش کردن فساد مسئولانی که با شعار خدمت به ایثارگران با بودجه ایثارگران باید به آنان خدمت کند را فاش کند تا جانبازان و ایثارگران بدانند بودجه‌ای که که برای جانبازان و ایثارگران تخصیص می‌یابد در کجا ثبت و به نام چه کسانی هزینه می‌شود. یعنی به نام جانبازان و ایثارگران به کام عده‌ای مسئول از خدا بی‌خبر. درود بر فاش نیوز فاش کننده فساد در خانه خدمت به جانبازان و ایثارگران
سلام و احترام به ایثارگران حرف زدن و ادعا کردن خیلی راحته! آقایون بنیاد! نشینید اونجا واسه مردم ژست خدمت بگیرید و آدم ها را با دروغ و دورویی گول بزنید سال های ساله ایثارگران از دست خدمات رسانی بد شما در عذابند و در این دوره اخیر که دیگه روی همه سفید شده! شما اگه راست می گفتید و خیلی خادم ایثارگران بودید، تو روی چهار تا جانباز نخاعی برای رسیدن به پول و منفعت درنمی یومدید!خجالت می کشیدید که مثل بی بی سی فارسی، بر علیه سایت جانبازا کلیپ دروغ درست کنید و جایی رو که بهشون واگذار شده بوده رو نخواید برای رسیدن به چهار قرون پول دنیایی بیشتر ازشون بگیرید!!!! شمایی که ملک و املاک از سر و کولتون بالا میره، خیلی خادمید که بجای تشکر از چهار تا جانباز، به شکایت و دادگاه ازشون دست زدید! بیچاره این جانبازا که وعده های اقای قاضی زاده رو تو تبلیغات انتخاباتی ش باور کردن و چقدر ازش حمایت کردن. دو تا اتاق چند ساله در اختیار فاش نیوزه که بنده های خدا بی سر و صدا و مظلوم و بی ادعا سالهاست توش هزار تا خدمات که وظیفه بنیاده!!!!!!! به ایثارگران دادن. بدون حقوق و هیچ مزایایی! اون ادم بی چشم و رویی که صداشو سرش انداخته و با اعتمادبه نفس، صداشو صرف اسیبب رسوندن به جانبازان نخاعی این کشور کرده، خوبه حالیش باشه و بفهمه این کلاس الانش و پول و مقامش رو از همون زخم بستر گرفتن همین نخاعی ها داره! چرا انقدر سیاس و زرنگید که تو کلیپتون جرات نکردید به مردم بگید که ادعای تصرف غیرقانونی یک ساختمون در بالاشهرررررر! که گوش فلکو باهاش کر کردید و دل درد گرفتید از حسادت! ، دو تا اتاق کوچیکه دست چند تا جانباز که بی حقوق و پشتوانه سالها نوکری ایثارگرانو میکنن؟! ترسیدید مردم بفهمن بنیاد به کم کردن روی چهار تا جانباز بلند شده تا جلوی خدماتشون رو بگیره؟ و هیچ خدمات رسانی ای به ایثارگران در عمل و نیت! وجود نداره!؟! اقایون بنیاد اینهمه اومدن و رفتن. شما هم همینطور! و ماتفرحوا علی مااتاکم فقط مردم کلیپتون رو ببینن و واقعیت رو بدونن میفهمن چی هستید و برای رسیدن به منافعتون حاضرید چکار بکنید؟!
اقای قاضی زاده
کل هنرت برای ایران و ایرانی همین بود؟
این برخوردت با قهرمانانی وطنته
شانسسسس اوردیم رئیس جمهور نشدی!!!!!!
سلام به سهم خودممنون وقدردان زحمتتان هستیم خانواتن
بنام حضرت دوست
شهیدی دراوج گمنــــامی دراوج مظــــومیت . شهیداشکبوس نوروزی جوانی 17ساله که ده سال پیکرپاک ومطهرش درمنطقه جنگی ماند شهیدی که یک عکس نداردشهیدی که وقتی پدرمعززش همراه کاروان اهدایی مردم استان به رزمندگان تاانرژی اتمی میرود بامیداینکه فرزندش راببیندواوراهمراه خودبیاوردتابلکه به درس ومشق ومدرسه اش برسداماپسرمیداندکه شهادتش حتمی است ازپدردرخواست یک دوربین عکاسی میکندومیگویدکاش دوربین داشتی چندعکس یادگاری میگرفتیم پدردرحالت عرفانی وپدرانه متواضعانه ازپسرمیخواهدکه همراهش برگردد اما پسریوسف مصری میشوددل ازقائله پدروخواهرومادروبرادرمیکندو خویش رابه امواج عاشقانه شهادت میسپارد.پل جبیرپلی بودکه بایدمنهدم میشدتااهداف عملیات بدرمحقق شوداشکبوس قصه مابه پدرش میگویدپدرامروزنیازاست که من درجبهه بمانم وحرف ازرفتن به خانه نزن پدرکه خودعاشق انقلاب وامام بوده به درخواست پسرتمکین میکندواجازه ایستادن میدهدپسردرخداحافظیش به پدرمیگویدفرداشب مجددابه زیارتت می آیم عصرفردای انتظارفرماندهی تصمیم میگردکه اعلام کندپل جبیررابایدمنهدم کنیم که گروهان اشکبوس منتخب این عملیات انهدام میشونداشکبوس ازطرفی درقولی که به پدرداده جهت زیارت معذب است وازاینطرف زیارت خدای تبارک وتعالی ووصال بادوستان شهیدش رامیبیندکه نهایتااین ملاقات باخدارابه ملاقات باپدرترجیح میدهدوبه یکی ازهمشهریانش بنام بهادرمختاری میگویدازپدرم حلالیت بطلب وبه اوبگوازاینکه نتوانستم به ملاقاتت بیام عذرخواهی میکنم ودرخواست پایانی ام این است که مراحلال کنی بهادرمختاری حامل این پیام عاشقانه اشکبوس بوده وپیام رابه پدرشهیدمیرساندگروهان عمل کننده که گردانش ازخط شکنان عملیات بدراست درایام نزدیک به عیدباستانی ایرانی واردعمل میشوندوبرای انهدام پل جبیروقطع ارتباط دشمن بامواضع موردهدف رزمندگان موفق میشوندوپل رامنفجرمیکنندوعملیات بدرعلیرغم فتوحاتی که برای ماداشت خیلی ازعزیزان مارادرخودش نگه داشت وهمه میدانیم که بدرازآن دسته عملیاتهایی بودکه بهترین عزیزان مارابوصال دوست رسانیدمهدی باکری عبدالصمدامیریان اشکبوس نوروزی وشهدای عملیات بدرشهدایی بودندکه اسفند63عیدی ماشدندواشکبوس عزیزهمراه بچه های گروهان همگی بشهادت رسیدندبراثربمباران دشمن سفاک وبعدازعملیات هم بدلیل انفجاروانهدام پل وتخربیاتی که بوجودآمده بوداین پیکرهای مطهرماندنددرمنطقه که بعدازگذشت 9سال پیکرپاک ومطهراشکبوس تفحص شدوبه زادگاهش برگشت وبرای همیشه مظوم مانداین شهیدعزیزشهیدی که یکماه طول کشیدتاحقیری چون من توانستم یک قطعه عکس 3در4ازخواهرش تهیه کنم که بتوانم این شهیدمعززواین اسطوره بی بدیل رابه تصویربکشم اینهاهمان ایثارگری هایی است که مدنظربودندهمان مظلومیتهایی است که گاهی مادرمکاتب نام میبریم این نوع مظلومیت شهدای ماست نه اینکه وقتی میگویم مظلوم تفکری بدان سمت برودکه رزمندگان مامظلومیت فیزیکی معیشتی داشتندنه مظلومیت رزمندگان وشهدای ماازجنس مظلومیت مولایشان حسین علیه السلام است وقتی شهیدی حتی یک قطعه عکس نداشته باشدتاامروزجوان سرزمینش بدانداین که بوده وچه بوده وچه اهدافی داشته که هنوزخط پشت لبش سبزکامل نشده امارفته است درگودجنگی نابرابرونامتقارن وجنگی که تن درمقابل سرب داغ ومخربترین سلاحهای بیولوژیکی بوده چه اهدافی دنبال میکرده است این شهیدمگرمیشودشمابدانی امروزتصادف میکنی واین تصادف منجربه مرگ شمامیشودبازهم پشت فرمان ماشین بنشینی وبسمت مرگ بروی چه چیزی حاکم برافکاراشکبوس بودوقتی پدرش ازاوخواست برگردداودرجواب سخنی گفت که این سخن ازگلوی عارفی بایدبیرون بزندکه عرفان راکامل خوانده باشدچه عرفانی حاکم برفضای اشکبوس بودکه پدرش دردوکیلومتریش منتظرش بودامااوملاقات باخدارابرملاقات برپدرترجیح دادکجای تاریخ بشریت این نوع ایثاروشهادت به ثبت رسیده است کجای این جهان پهناورشماجوانانی 17و20ساله سراغ داریدکه فرماندهی یک گردان 400نفره رابرعهده داشته باشدوبااین گردان بادست خالی وکمترین تجهیزات فتوحاتی بدست بیاورندکه ارتشبدان ونقیبان وسرلشگران ووووودربهت فرومانندکه اینهاکیستندازچه جنسی هستندرهبرشان کیست فرمانشان چیست وبعدازچهل سال یکباره ببینیم درترکیه توریستی جوانی تصویرابراهیم هادی شهیدکمیل وجنظله راروی پیراهنش منقش کندآیادرطول تاریخ بشریت چنین افتخاری بوده اززمان آدم سلام الله علیهاتابه این لحظه ودردناکترین قسمت کاراین است که گمنام گمنام گمنام ماندندوهیچکسی سمت خانواده اشان نرفت این درداست ودردراازهرطرفی بنویسی وبخوانی میشود درد

والسلام من اتبع الهدا
رضـــــــــاامیریان فارسانی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi