شناسه خبر : 103061
چهارشنبه 01 شهريور 1402 , 09:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادر شهیدان ناصری به فرزندان شهیدش پیوست

فاش نیوز - مادر شهیدان گرانقدر «سید هدایت الله و سید عنایت الله ناصری» شامگاه دوشنبه به علت کهولت سن دارفانی را وداع و به فرزندان شهیدش پیوست.
 
مادر شهیدان ناصری به فرزندان شهیدش پیوست

به گزارش «ایثار» حاجیه خانم سیده «فاطمه سلطان شریعت مصطفوی» ، مادر شهیدان گرانقدر «سید هدایت الله و سید عنایت الله ناصری» شامگاه دوشنبه به علت کهولت سن دارفانی را وداع و به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع پیکر این مادر صبور ، ساعت هشت صبح پنجشنبه ٢ شهریور ماه ١٤٠٢ در بهشت رضوان شهرستان بهبهان برگزار خواهد شد.

حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان این ضایعه را به جامعه ایثارگران، به ویژه خانواده و بستگان مرحومه تسلیت گفت و از درگاه الهی برای روح درگذشتگان رحمت، مغفرت و علو درجات مسئلت کرد.

گفتنی است؛ شهید سید هدایت اله ناصری در دهم فروردین ۱۳۴۲ در بهبهان متولد شد و در تاریخ بیستم اردیبهشت ۱۳۶۱ در عملیات بیت المقدس به فیض شهادت نائل شد.و جانباز ۷۰درصد سید عنایت اله ناصری در تاریخ بیست و هشتم شهریور ۱۳۴۴ چشم به جهان گشود وی بر اثر جراحات ناشی از جنگ تحمیلی در بیست و نهم مهرماه ۱۳۸۸ در بیمارستان بقیه اله تهران به فیض شهادت نائل آمد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi