شناسه خبر : 103073
چهارشنبه 01 شهريور 1402 , 10:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید آرمان علی‌وردی

فاش نیوز - نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر دوشنبه 30 مرداد ماه، با حضور در منزل شهید امنیت آرمان علی‌وردی با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش «ایثار»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید رمضان موسوی‌مقدم، نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار صمیمانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام گفت: شهید آرمان علی‌وردی منتخب خداوند بود و در حقیقت دعوت خاصی داشت تا به این مقام رسید و عزیز ملت شد. 
حجت‌الاسلام موسوی‌مقدم با اشاره به اینکه رفتار استثنایی این شهید عزیز، چهره جذاب و همچنین جاذبه‌های ذاتی وی از او الگویی برای هم نسل‌هایش ساخت، اضافه کرد: عکس های شهید با همه ارتباط برقرار کرد و سادگی نگاهش همه را مجذوب خود ساخت، به گونه‌ای که رهبر معظم انقلاب ایشان را به اسم آرمان عزیز مورد خطاب قرار دادند که باعث شد خداوند به این شهید عزت دهد. 
همچنین در این دیدار که اصحاب کریمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ نیز حضور داشت، خانواده شهید آرمان علی‌وردی در خصوص خصوصیات اخلاقی و سبک زندگی این شهید عزیز موضوعاتی را مطرح و از دوران کودکی، نوجوانی و همچنین جوانی وی خاطراتی را بیان کردند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi