شناسه خبر : 103104
یکشنبه 05 شهريور 1402 , 16:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حاشیه ای بر

پشت پرده سر و صدای رسانه‌ای مدعی حقوق ایثارگران

مافیای رسانه ای مدعی ایثاگران از پول و امکانات و قدرت بیت‌المال مسلمین اقدام به تولید کلیپی سرتاسر دروغ علیه ایثارگران مخدوم خود نموده است؛ و دروغ هر قدر بزرگتر باشد، باورکردنی‌تر ...

فاش نیوز - مطالب تولیده شده به سفارش دفتر رییس بنیاد شهید که به طور گسترده بین اقشار مختلف ایثارگران و در جامعه منتشر گردیده است، با استفاده از زمینه های مغالطه رسانه ای و الگوبرداری از سفسطه‌گری شبکه های خارجی ضدانقلاب و با ترکیب کلمات و تدوین تصاویر جعلی سعی در القای وارونه‌ی واقعیات کرده است.

مافیای رسانه ای مدعی ایثاگران از پول و امکانات و قدرت بیت‌المال مسلمین اقدام به تولید کلیپی سرتاسر دروغ علیه ایثارگران مخدوم خود نموده است؛ و دروغ هر قدر بزرگتر باشد، باورکردنی‌تر می شود!

این مغالطه با متن زیر شروع شده است؛

"در روزهای گذشته مطالبی در یکی از رسانه‌های مدعی پیگیری حقوق جانبازان و خانواده‌های شهدا با مضمونی همچون «قانون‌گریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران» منتشر شده است. این جنجال رسانه‌ای در شرایطی شکل‌ گرفته که بنیاد شهید به دنبال احقاق حق خانواده‌ی بزرگ ایثارگران از رسانه منتشر کننده این مطالب است"

متن بالا اولا اثبات می کند تولید کننده این کلیپ خود بنیاد شهید است و حواس دوستان سفارشی‌کار به این نبوده است که اگر بگویند بنیاد شهید دنبال احقاق حق است و یا اطلاعاتی رسمی را به عنوان، و شبیه رپرتاژ آگهی سفارشی، به اسم خبر به مردم قالب نمایند تا دروغ بر مردم غالب شود ....خود این، گاف بزرگ تیم آقای قاضی‌زاده است.

در بخش بعدی مدعی می شود:

"رسانه‌ای که به‌ صورت غیرقانونی به مدت ده سال در یکی از املاک بنیاد شهید در بهترین نقطه‌ی شهر تهران مستقر شده و قصد تخلیه آن را ندارد"

دروغ بعدی بنگاه سخن پراکنی تیم انتخاباتی رئیس بنیاد این است که هیچ سندی دال بر غیرقانونی بودن تصرف ارائه نکرده است و با مراجعه به دادگاه و طرح دعوای تخلیه ملک و درخواست اجاره‌بها، خود اقرار شرعی و قانونی نموده است که این تصرف غیرقانونی نبوده و اگر چنین بود، چرا طرح دعوای کیفری تصرف غیرقانونی نکرده است؟ حال آن که در فیلم تولیدشده توسط قاضی‌زاده هاشمی، اولا ادعا شده تصرف ملک، غیرقانونی است؛ ثانیا چنین القاء شده است که گویا دعوا بر سرتمام یک ملک، و آن هم ملکی مجلل می باشد!

و اما مورد بعدی این است که مدت تصرف و بهره‌برداری ده سال عنوان شده که اینطور نیست؛ بلکه بیش از دوزاده سال است که فاش نیوز نه، بلکه «موسسه فرهنگی - هنری فتح‌الفتوح ایمان» شامل پایگاه خبری - تحلیلی فاش نیوز(فرهنگ ایثار و شهادت) و انتشارات «فتح‌الفتوح»، متعلق به چند نفر از جانبازان و ایثارگران، با مجوز قانونی و اذن شرعی و دستور کتبی نمایندگان ولی فقیه در بنیاد و روسای بنیاد شهید تا به امروز، در ملک مجلل ادعا شده نه، بلکه در یک واحد این ملک تقریبا کلنگی واگذارشده، حضور و فعالیت دارد. در حقیقت کل این ملک در اختیار دوستان و همکاران خودتان است که پشت پرده خودش را دارد، و نمی گویند که کل ملک دست دیگران است و آقایان برای کوبیدن ما می خواهند فرع را اصل جلوه دهند.

در یک ساختمان بنیاد شهید با زیربنایی حدود هزار متر که تنها یک واحد آن در اختیار یک مجموعه فرهنگی و رسانه ای حوزه ایثارگران و فرهنگ ایثار و شهادت است. بجای اینکه بگویند کل ساختمان دست خودشان است، متصرف قانونی بخش کوچکی از آن را متهم می کنند.

در ادامه این نشر اکاذیب ریاست بنیاد آمده است:

«این رسانه‌ در یکی از خبرهای خود چنین می نوسید که تخلیه دفتر، اخذ خسارت اجاره و اجرت‌المثل و... تازه این فقط درباره‌ی فاش نیوز است و (....)دیگران هم از این نوازش مستثنی نبودند.... تا ضمن احساسی کردن فضا، سرپوشی بر اقدام خلاف قانون خود بگذرند.

و می گوید:

«فاش نیوز در سال نود و دو با رایزنی‌هایی که با مسئولین وقت بنیاد شهید داشت، اقدام به اجاره ملک مسکونی به مدت یک‌سال کرد که قیمت‌گذاری این قرارداد نسبت‌به قیمت واقعی روز، بسیار ناچیز بود. درحالی‌که متن این قرارداد صراحتاً اشاره به یک‌سال بودن مدت مدیران این رسانه با عدم تمکین به آن اقدام به سکونت غیرقانونی در این ملک کرده اند طی دو سال گذشته به‌دلیل بسته بودن مسیر گفت‌وگو ازسوی فاش نیوز سازمان املاک و کوثر احقاق حق خانواده بزرگ ایثارگران نهایتاً به قانون متوسل شود و اقدام به ارائه دادخواست برای دریافت حکم تخلیه ملک مسکور می‌کند که پیرو این درخواست گاه حکم به تخلیه دارد"

از آنجا که دروغگو کم‌حافظه است، در ابتدای خبر گفته شده بود غیر قانونی تصرف شده است و بعد گفتند قرارداد ناچیز دارند. مگر کسی که غیر قانونی تصرف کرده است هم قرارداد می بندد؟!

خیلی ناچیز بود این مبلغ قیمت گذاری؟! یعنی آقایان توهم دارند که در سال نود و دو هم رئیس بنیاد شهید بوده اند که برای آن سال ها نیز قیمت اجاره تعیین می کنند؟!

این گاف بعدی نشان می دهد که به قول فرزند دانشمند شهید فخری زاده عزیز باید باز هم حلوای بنیاد شهید را خورد! آقایان، شما حق ندارید در خصوص اقدامی در سال نود و دو که به شما ارتباطی نداشته است نظر بدهید؛ و اصلا مگر شما کارشناس دادگستری هستید که اعلام کنید سال نود و دو کم یا زیاد بوده است؟!

فراموش نکنید مجوز بهره‌برداری شرعی و قانونی با حکم و تایید کتبی مدیران وقت و تایید مدیران بعدی و هامش نماینده محترم ولی فقیه وقت بوده که اکنون نیز کتبا نوشته اند، مجوز بهره برداری با قید عنوان «واگذاری» و نه اجاره را داشته است. اولا حواستان نیست در شوون نمایندگی ولی فقیه و تصرفات شرعی او دخالت می کنید؛ ثانیا لشگر زرهی مدیرانتان را به جان جانبازان نخاعی انداخته اید و در دادگاه عمدا مخفی کرده اید که طرف دعوا جانبازان نخاعی هستند؛ و شما در حال شکایت من غیرحق از جامعه‌ی هدف خودتان هستید!  ثالثا پیاده‌نظام غیر حرفه ای مزدبگیرتان را اجیر کرده اید که ده ها برج بلند مرتبه شمال تهران را در فیلم نشان بدهند و بعد بنویسند و بگویند فاش نیوز چنین جاهایی را تصاحب کرده است. حال آن که برجی د رکار نیست و اگر هم ملک شمال شهر کذایی باشد، در سیطره و تصرف خانواده و اقران رییس دفتر خودتان است! که قصد دارند با این کارها این چند متر دیگر را از جانبازان بگیرند و به خودشان ملحق کنند.

و آخرین سرمشق حوزه ریاست بنیاد به نویسندگان و تولیدکنندگان محتوای دروغ علیه فاش نیوز این است که:

"با وجود اعتراض فاش نیوز به این حکم، دادگاه تجدیدنظر مهر تأیید بر حکم اولیه می‌زند. حالا با پای کار آمدن دستگاه قضا برای احقاق عدالت و استیفای حق جامعه ایثارگری، این عزم جدی در بنیاد شهید دو چندان شد تا با هر گونه ویژه‌خواری که زمینه‌ساز تضییع حقوق ایثارگران شود برخورد نماید"

آقایان، یک حکم اخذ شده با رابطه از دادگاهی که کلا هماهنگ با شما و مختص رسیدگی به دعاوی شماست و اصلا در آن مدیر فاش نیوز احضار نشده است را حمل بر پای کار آمدن دستگاه قضا کرده اید؟ اتفاقا برعکس؛ دستگاه قضا پای کار امثال پرونده های بانک دی و اسپید شاهد و سپنتاطبیبان و امثالهم است؛ نه لج‌بازی شما با جانبازانی که کارتان شده است برای آنان پرونده سازی و از آنان شکایت کنید.

ضمنا به فاش نیوز( در حقیقت موسسه فتح‌الفتوح) که مسئولان آن جانبازان نخاعی  و ایثارگران هستند، در حوزه ایثارگران و فرهنگ ایثار و شهادت هم کار فرهنگی می کنند و در ابعادی هرچند کوچکتر، بسیاری از مسئولیت های ترک شده‌ی شما را در حد بضاعت خود ایفا می کنند، می گویید ویژه‌خوار؟! در حالی که سند کتبی تصرف قانونی را با واگذاری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید در اختیاردارد.

خب شما بفرمایید پول کارهای نسبتا فرهنگی در آن مجموعه های مثلا تحقیقاتی خودتان که محصول نهایی اش را در انتخابات خرج کردید، از کجا آوردید؟ و اگر شما ویژه‌خوار نبودید، اسناد و جواز شرعی تصرفات مالی و مکانی خود را در حوزه های مجموعه مردم‌نهادتان منتشر کنید.

البته در این زمینه ناگفته هایی هست که در زمان مناسبش گفته خواهد شد. ان‌شاءالله

اینستاگرام
آنچه حق است در نهایت آشکار می شود و مردم هوشیار هستند
میزان رای و رضایت اکثریت ایثارگران است
اکثریت از برنامه های بنیاد و قوانین ابداعی جدید همچون دهک بندی رضایت ندارند
عدالت دیده نمی شود
سرعت در کارها دیده نمی شود
مدیریت در بودجه دیده نمی شود
فاش نیوز راجع به ساختمان خیابان مجاهدین که پس از هزینه چند میلیارد تومانی برای تجهیز تحویل رییس دفتر و تیم انتخاباتی حیات شد تحقیق کند. و البته ۸ میلیارد تومان ناقابل که فقط برای چند ماه از اول سال تقدیم آقای الف شده است!!
با سلام و عرض ارادات خدمت همقطاران
یادتان باشد روزی که خبر از غیب رسید که این بابا قرار است رییس بن یاد بشد
فاش نیوزی ها برای نصب ایشان در این بن یاد چ کارناوالی راه انداختند (این دستمزد فاش نیوز)
دوستان و همقطاران عزیز فرض محال محال نیست
فرض کنید این بابا که رییس بن یاد شده مردم بهش رای می دادند
حالا رییس جمهور ایران عزیزمان بود
به جای ما به کل مردم خدمت میکرد (چ خدمتی)
خدایی مردم را خدا دوست داشت که گرفتار این بابا نکرد
جناب فاش
میگن:بترس وبلرز ولی قدمی بردار
درسته پیر و زوار درفته شدیم
ولی صدائی بلند برای فریاد زدن هنوز برایمان باقی مانده که همان نعره شیر میباشد
بقول قدیمی ها
شیر که پیر بشه، قورباغه ها هفت تیر کش میشن!
حالا این .... بنیاد گردن کلفت شدند!
بچرخند وماهم میچرخیم.
بسم الله
سلام و عرض ادب و ارادت
خدمت همه ایثارگران محترم
از وقتی که خدمات دهی به جامعه هدف توسط بنیاد کم یاد بهتر بگم قطع شده البته حاشیه های بیشتر شده برخی کارکنان و رواسا حقوق می گیرند باید نونی که سرسفر برای زن و بچه می برنده حلال باشه این خصوصیات بنیاد شهید و...می باشد
الا حرکت الله همان برکت الله قدیم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi