شناسه خبر : 103302
یکشنبه 12 شهريور 1402 , 11:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجلیل مشاور ایثارگران شرکت فرودگاه‌ها از روایتگر قیام رئیسعلی دلواری

«حیدر شاکر» از عموزادگان شهید رئیسعلی دلواری است که سالیان متمادی‌ست قیام شهید رئیسعلی دلواری را به شکل هنرمندانه ای برای بازدیدکنندگان روایتگری می کند...

فاش نیوز - مشاور امور ایثارگران مدیر عامل شرکت فرودگاه ها با حضور در موزه رئیسعلی دلواری در شهر دلوار، از روایتگر قیام شهید رئیسعلی دلواری تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار ما، در آستانه ۱۲ شهریورماه، سالروز شهادت سردار جنوب، شهید رئیسعلی دلواری و روز ملی مبارزه با استعمار انگلیس، و در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری در مورد اهمیت روایتگری و جهادتبین، رضا علامه‌زاده، مشاور مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در امور ایثارگران به نمایندگی از معاون وزیر راه و شهرسازی با حضور در موزه شهید رئیسعلی دلواری در شهر دلوار استان بوشهر، از «حیدر شاکر»، روایتگر قیام مبارزه با استعمار بریتانیا تجلیل به عمل آورد.

شایان ذکر است، حیدر شاکر از عموزادگان شهید رئیسعلی دلواری است که سالیان متمادی‌ست قیام شهید رئیسعلی دلواری را به شکل هنرمندانه ای برای بازدیدکنندگان روایتگری می کند.

 

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi