شناسه خبر : 103385
شنبه 18 شهريور 1402 , 11:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قابل توجه ایثارگران

ثبت نام آزمون استخدامی وزارت امور خارجه

در این آزمون جانبازان، آزادگان، همسر و فرزندان شهدا، همسر و فرزندان جانبازان ۲۵درصد به بالا و همسر و فرزندان آزادگان دارای یکسال و بالاتر اسارت، دارای ۲۵ درصد سهمیه و رزمندگان با سابقه حداقل ۶ماه جبهه و همسر و فرزندان آنان، فرزندان جانبازان زیر۲۵ درصد و فرزندان آزادگان کمتر از یکسال اسارت دارای سهمیه ۵ درصدی هستند. ..

فاش نیوز - شرایط و ثبت نام برای آزمون استخدامی وزارت امور خارجه در مهر ماه سال جاری اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ما، وزارت امور خارجه به منظور تامین و تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز در مشاغل دیپلماتیک و اداری از ایثارگران و متقاضیان واجد شرایط برای استخدام رسمی دعوت به عمل می‌آورد.

بر اساس این گزارش، در این آزمون جانبازان، آزادگان، همسر و فرزندان شهدا، همسر و فرزندان جانبازان 25درصد به بالا و همسر و فرزندان آزادگان دارای یکسال و بالاتر اسارت، دارای 25 درصد سهمیه و رزمندگان با سابقه حداقل 6ماه جبهه و همسر و فرزندان آنان، فرزندان جانبازان زیر25 درصد و فرزندان آزادگان کمتر از یکسال اسارت دارای سهمیه 5 درصدی هستند. (جزئیات در دفترچه راهنمای پیوست)

بر پایه این گزارش ثبت‌نام از ۱۲ تا ۲۶ شهریور۱۴۰۲ از طریق سایت زیر انجام می شود:

ورود به سایت ثبت نام

همچنین فارغ‌التحصیلان رشته حقوق نیز در این آزمون امکان ثبت‌نام دارند. ثبت‌نام از روز ۱۲ شهریور تا ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir صورت می‌گیرد. این آزمون روز جمعه ۲۸ مهرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi