شناسه خبر : 103441
یکشنبه 19 شهريور 1402 , 17:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مرگ همیشه برای همسایه نیست!

فاش نیوز - حیف به سلام به شما؛ آیا با ۵ تومن حقوق تا دهم برج می توان سرکرد؟ ظلم، تبعیض، خوردن حق جانباز و یتیم شهدا، این‌همه بی‌وجدانی، خون معطر به قول خودتان معسر را در شیشه کردن؛ آیا از خوردن خون سیر نشده اید؟ به خدای احد و یکتا آن چرکابه و خون است که به حلق خود و خانواده خود می ریزید.

چرا باید امثال ما در این‌همه سختی و رنج باشند و امثال شما بی وجدان ها هر مناسبتی سر از شمال و کیش و .....دربیاورند؟ اگر خدایی هست که بچشم دیده ایم، کسانی که غد غد می زدند چطور در یک سانحه زیر تریلی با بار آهن اجسادشان را با کاردک از زمین تراشیدند.

تازه این برای عبرت دیگران است؛ بعداز مرگ مرگ و زجر اصلی در پیش است. بترسید از انتقام خداوند و چرخ روزگار. بترسید از آه کودکی که پولی ندارد یک چیپس بخرد و با دیدن تنقلات در تلویزیون دستش را به آنها می مالد. بترسید از این که با کارهایتان مثل شهر لوط یک‌شبه بر باد بروید.

بخدا بهترین سِمَت گیرتان آمده که هر دو دنیایتان را آباد کنید. چه اجری بالاتر از احترام و کمک به خانواده های شهید و جانباز و ایثارگر راه وطن؟ هرکس کاری از این کار پر اجرتر سراغ دارد حتما در جواب بگوید.

خداوند ذوانتقام و بخشنده مراقب کوچکترین جزئیاتتان است. شاید مافوق نفهمد که مثلا امروز چه شکری خورده ای؛ آیا خداوند هم نمی بیند؟! هم می بیند و هم ثبت و ضبط می کند. یک کت و شلوار و پشت میز خرتان نکند که شیطان هر سجده اش برای خداوند به اندازه ی چند نسل انسان ها طول می کشید. اگر تا امروز هم سهوا یا عمدا اشتباه کرده اید، به سن و سالتان نگاه کنید و در برابر خداوند توبه کنید. مرگ همیشه برای همسایه نیست.

|| غلامرضا ق

اینستاگرام
سلام برادر دلسوز
رحمت برشیری که خوردی. وای به حال مسئولین بی غیرتی که در پست های حساس این مملکت اعتبار و آبروی نظام اسلامی را برده اند و دل خانواده های شهدا و ایثارگران و جانبازان را سوزانده اند. خدا عاقبتمان را بخیر کند.
سلام ، اینکه برخی میگویند چرا خداوند در خلقت انسان تفاوت ایجاد کرده است باید به دو نکته توجه شود اول اینکه خداوند در مقابل ظلم فرمود که ظالم را هدایت نمی کند در واقع با زبان علم امروزی عدم هدایت به معنی توقف تکامل است. شخصی که ظلم کند تا ابد فاقد تکامل خواهد بود زیرا در تکامل انسان تفاوتها بوسیله شرایط محیط زندگی تغییر میکند.
دوم اینکه اگر خداوند خلق کرده بود باید خلقت در نهایت زیبایی و فقدان هر گونه نقص ظاهر شود لذا جناب حافظ فرمود:
پیر ما گفت خطا بر قلم صنع نرفت
آفرین بر نفس پاک خطا پوشش باد
بنابراین پاسخ ظلم مشخص است همانطور که هزار سال قبل قوم مغول به ملت ایران ظلم کرد و تکامل آنها متوقف شد پس از قرنها نسل به نسل عدم تکامل ادامه پیدا کرده است.
مقام معظم رهبری فرمود: "نا امید نشوید تا قله راهی نمانده است". البته در قرآن کریم نیز فرمود : "لا تقنطوا" یعنی هرگز نا امید نشوید بنابراین بدترین گناه نا امیدی از لطف خداوند است.
عدالت ترازوی خدابرزمین
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi