شناسه خبر : 103486
سه شنبه 21 شهريور 1402 , 10:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آغاز ثبت نام آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد

ثبت‌نام آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد به زودی آغاز می‌شود

فاش نیوز - فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد که متقاضی شرکت در آزمون استخدامی هستند با مراجعه به تارنمای مرکز آزمون‌ جهاد دانشگاهی می‌توانند، ثبت‌نام کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس پیگیری و هماهنگی‌های به عمل آمده توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران با سازمان اداری و استخدامی کشور و  سازمان برنامه و بودجه کشور ، ثبت نام دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد و بالاتر برای کلیه مقاطع تحصیلی و با رشته‌های تحصیلی متنوع هفته آتی آغاز می‌شود.

کلیه فرزندان معظم شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد و بالاتر که متقاضی شرکت در این آزمون هستند با مراجعه به تارنمای مرکز آزمون‌های جهاد دانشگاهی می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

بیشتر بخوانید

به زودی دفترچه این آزمون در تارنمای مرکز آزمون‌های جهاد دانشگاهی منتشر خواهد شد و متقاضیان  می‌توانند جهت ثبت نام و انتخاب شغل محل با اولویت انتخابی خود براساس شرایط مندرج دفترچه  آزمون اقدام کنند.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi