شناسه خبر : 103518
سه شنبه 21 شهريور 1402 , 17:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برای عذرخواهی وارد عمل شوید!

فاش نیوز - سلام؛ دانشمندان و محققان کشور با نام دکتر سیداحسان خاندوزی آشنایی کامل دارند؛ زیرا در تمام سایت های معتبر علمی نام دکتر خاندوزی برای تحقیقات و پژوهش های فراوان آشکار است.

از ابتدای انتخاب ایشان برای وزارت یقین داشتیم فردی فرهیخته و دانشمند انتخاب شده که قادر است مشکلات اقتصادی را بخوبی حل کند.

کسانی که از نحوه مدیریت وزارت اقتصاد انتقاد می کنند نیز یقین داریم با عجله تلاش می کنند بر بی‌سوادی افرادی که خود را اقتصاددان معرفی کردند اما رساله خود را با تقلب انجام دادند، ماست مالی کنند.

در حالی که افتضاحات بی‌سوادان اثر گذاشته و ظرف هشت سال، بزرگترین اقتصاد را به خاک سیاه کشاندند و ترمیم آن افتضاحاتی که ببار آوردند زمان زیادی نیاز دارد.

لیکن وزیر محترم توانستند طی دو سال، تورمی که همان خرابکارها انتظار داشتند سه رقمی شود، با شیب نزولی امید بخش رهبر معظم انقلاب و مردم شده است.

پیشنهاد می کنیم بجای هدر دادن بودجه و سرمایه ملی برای ماست‌مالی افتضاحی که دوست و دشمن مطلع هستند، برای عذرخواهی از ملت و عالمان و دانشمندان دلسوز انقلابی وارد عمل شوند و ایضا در انتظار محاکمه باشند.

|| محسن ناطق

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi