شناسه خبر : 103690
سه شنبه 28 شهريور 1402 , 09:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰ درصد علی آباد کتول به یاران شهیدش پیوست

"حاج سید مجتبی حسینی" از جانبازان ۷۰ درصد و از یادگاران دفاع مقدس پس از عمری مجاهدت و تحمل آلام ناشی از مجروحیت، روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به یاران و همرزمان شهیدش پیوست.

فاش نیوز - جانباز ۷۰ درصد استان گلستان، حاج سید مجتبی حسینی پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت دوران دفاع مقدس، به خیل شهدا پیوست.
 
جانباز ۷۰ درصد حاج سید مجتبی حسینی به خیل یاران شهیدش پیوست

به گزارش ایثار، "حاج سید مجتبی حسینی" از جانبازان ۷۰ درصد و از یادگاران دفاع مقدس پس از عمری مجاهدت و تحمل آلام ناشی از مجروحیت، صبح روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به یاران و همرزمان شهیدش پیوست.

بنا بر این گزارش مراسم تشییع پیکر مطهر این شهیدِ سعید ساعت 10 صبح روز گذشته دوشنبه 27 شهریور 1402 از مسجد محمدیه به سمت گلزار مطهر شهدای امامزاده هارون(ع) الازمن شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.

لازم به ذکر است مراسم بزرگداشت این مجاهد راه حق از ساعت 9 صبح الی 11:30 مورخه 28 شهریور 1402 در مسجد شهید مطهری(ره) آن شهرستان برگزار خواهد شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi