شناسه خبر : 103710
سه شنبه 28 شهريور 1402 , 11:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

امکان حضور ایثارگران در آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش کشور

فاش نیوز - وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استناد مجوز سازمان اداری و استخدامی کشور، اقدام به جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود در کلیه مراکز درمانی و اداری کرده است.

شهدای ایران: سرویس اجتماعی/دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت در روز سه شنبه مورج ۱۴۰۲/۶/۲۱ در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir قرار گرفته و مهلت ثبت نام از تاریخ یاد شده تا روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۶/۳۱ خواهد بود.

با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با وزارت یاد شده، سهمیه استخدامی ویژه ایثارگران از طریق تعامل و هماهنگی مراکز استانی بنیاد با دانشگاه‌های علوم پزشکی هر استان تفکیک شده و هر یک از جامعه هدف ایثارگر مشمول ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران به تناسب رشته تحصیلی خود می‌توانند براساس شغل محل‌های تعیین شده برای ایثارگران، ثبت نام و در آزمون وزارتخانه شرکت کنند.

کلیه مشمولین ایثارگر به ویژه فارغ التحصیلان رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی می‌توانند در این آزمون ثبت نام کنند. ضمنا متقاضیان ثبت نام باید در مدت زمان فوق و در روز‌های اول مهلت تعیین شده نسبت به ثبت نام اقدام کرده و از موکول کردن آن به روز‌های پایانی ثبت نام خودداری کنند.

شایان ذکر است بر اساس اعلام اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش کشور زمان برگزاری آزمون روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۷/۲۱ است و بیش ۲۵ هزار و ۱۰۰ نفر نیروی انسانی مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور به کارگیری خواهند شد که وفق ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی ایثارگران تعداد ۶۲۷۵ نفر از این تعداد سهمیه ویژه ایثارگران است.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi