شناسه خبر : 103770
پنجشنبه 30 شهريور 1402 , 10:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سهمیه ایثارگران در آزمون استخدامی وزارت بهداشت چند نفر است؟

فاش نیوز - دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت بهداشت در روز سه شنبه مورج 1402/6/21 در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قرار گرفته و مهلت ثبت نام از تاریخ یاد شده تا روز جمعه مورخ 1402/6/31 خواهد بود.

با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، سهمیه استخدامی ویژه ایثارگران از طریق تعامل و هماهنگی مراکز استانی بنیاد شهید با دانشگاه های علوم پزشکی هر استان تفکیک شده و هر یک از جامعه هدف بنیاد شهید مشمول ماده 21 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران به تناسب رشته تحصیلی خود می توانند براساس شغل محل های تعیین شده برای ایثارگران، ثبت نام و در آزمون وزارتخانه شرکت کنند.

گفتنی است که کلیه مشمولین ایثارگر به ویژه فارغ التحصیلان رشته های پزشکی و پیراپزشکی می توانند در این آزمون ثبت نام کنند. ضمنا متقاضیان ثبت نام باید در مدت زمان فوق و در روزهای اول مهلت تعیین شده نسبت به ثبت نام اقدام کرده و از موکول کردن آن به روزهای پایانی ثبت نام خودداری کنند.
شایان ذکر است بر اساس اعلام اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت، زمان برگزاری آزمون روز جمعه مورخ 1402/7/21 است و بیش 25 هزار و 100 نفر نیروی انسانی مجموعه دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور به کارگیری خواهند شد که وفق قانون تعداد 6275 نفر از  این تعداد سهمیه ویژه ایثارگران است.

|| فضای مجازی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi