شناسه خبر : 103826
شنبه 01 مهر 1402 , 09:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روایت‌های کادر بهداشت و درمان در دفاع مقدس در برنامه «پنجره باز»

فاش نیوز - به مناسبت هفته دفاع مقدس، مستندی ۷ قسمتی به نام «پنجره باز» تهیه و تنظیم شده که به روایت‌های کادر بهداشت و درمان در روزهای دفاع مقدس می‌پردازد.

روایت‌های کادر بهداشت و درمان در دفاع مقدس در برنامه «پنجره باز»

 به گزارش خبرگزاری فارس، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به منظور گسترش و ترویج فرهنگ جهاد و مقاومت و حمایت از گروه‌های فعال فرهنگی، فضای باز و داخلی در هفته دفاع مقدس، این مرکز  را در اختیار مجموعه‌های فرهنگی و هنری قرار داده است.

در راستای روایت‌های کادر بهداشت و درمان در روزهای دفاع مقدس با حضور چهره‌های برجسته نظام سلامت ویژه برنامه «پنجره باز» از شبکه سلامت سیما، از روز جمعه ۳۱ شهریور ساعت ۲۳ و بازپخش ساعت ۱۰ صبح روی آنتن خواهد رفت.

این ویژه برنامه در ۷ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس روانه آنتن پخش خواهد شد.

در ویژه‌ برنامه «پنجره باز» گفت‌وگوهایی از حضور نیروهای بهداشت و درمان در دوران دفاع مقدس، دستاوردها و تجهیزات در کنار روایت‌هایی از تلاش نیروهای درمانی از دیگر محور‌هایی است که در این برنامه به آن پرداخته می‌شود.

این برنامه به تهیه‌کنندگی سید محمد حسین پورفاضلی و سردبیری و اجرای اسماعیل باستانی با رویکرد ویدئوکست، هر شب ساعت ۲۳ از شبکه سلامت سیما روانه آنتن سیما خواهد شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi