شناسه خبر : 103829
شنبه 01 مهر 1402 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت در همدان

همدان میزبان نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و مقاومت دوازدهم؛
ناشران سراسر کشور که در حوزه‌های دفاع مقدس، مقاومت و انقلاب اسلامی کتاب منتشر می‌کنند، می‎توانند با مراجعه به سامانه ketab.ir برای حضور در دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت ثبت‌نام کنند.

به گزارش دفاع‌پرس، در راستای توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و همزمان با دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان «دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت» برگزار می‌شود.

ناشران سراسر کشور که در حوزه‌های دفاع مقدس، مقاومت و انقلاب اسلامی کتاب منتشر می‌کنند، می‎توانند از سه‌شنبه (بیست‌وهشتم شهریور) تا سه‌شنبه(چهارم مهرماه ۱۴۰۲) با مراجعه به سامانه ketab.ir نسبت به ثبت‌نام برای حضور در دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت اقدام کنند.

گفتنی است دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت از شنبه (پانزدهم مهر) تا جمعه (بیست‌ویکم مهرماه ۱۴۰۲) به مدت هفت روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان برگزار خواهد شد.

ناشران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۶۳۶۳ داخلی‌های ۳۲۱ ،۳۲۰ و ۳۱۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 121

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi