شناسه خبر : 103920
سه شنبه 04 مهر 1402 , 11:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد:

تیم بسکتبال با ویلچر قم قهرمان مسابقات چهارجانبه در تهران شد

مسابقه چهارجانبه بسکتبال با ویلچر جانبازان که به مناسبت هفته دفاع مقدس و به میزبانی باشگاه بقیه الله(عج) تهران برگزار شد، قهرمان خود را شناخت.

فاش نیوز - مسابقه بسکتبال با ویلچر جانبازان در تهران برگزار شد و قهرمانی این مسابقات به تیم بسکتبال با ویلچر قم رسید.

مسابقه چهارجانبه بسکتبال با ویلچر جانبازان که به مناسبت هفته دفاع مقدس و به میزبانی باشگاه بقیه الله(عج) تهران برگزار شد، قهرمان خود را شناخت.

به گزارش خبرنگار ما، این مسابقات که با حضور تیم های بسکتبال با ویلچر اصفهان، قم و کاشان و تیم باشگاه بقیه الله در سالن ورزشی دهکده نشاط ولیعصر(عج) تهران برگزار شد در نوبت صبح ابتدا تیم های قم و اصفهان به مصاف هم رفتند که در این مسابقه تیم قم با نتیجه 49 بر 35 تیم اصفهان را مغلوب کرد و به فینال راه یافت.

در مسابقه دوم، دو تیم کاشان و تهران با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت تیم تهران نیز با نتیجه 64 بر 34 تیم کاشان را شکست داد و به دیدار نهایی راه یافت.

در جریان مسابقات عصر نیز، ابتدا تیم های اصفهان (با مربیگری اسماعیل ابوطالب) و کاشان (با مربیگری محمود رمضانعلی) زاده برای کسب مقام سومی رودر روی هم قرار گرفتند که نتیجه این مسابقه با امتیاز 55 - 46 به نفع جانبازان اصفهانی تمام شد.

در مسابقه فینال نیز تیم های قم( با مربیگری جانبازجعفری) و تهران( با مربیگری حسن علیپور) در مسابقه ای حساس و نزدیک به مصاف هم رفتند که در پایان این مسابقه که از هیجان بسیاری برخوردار بود، تیم تهران نتیجه را با اختلاف 5 امتیاز به تیم اصفهان واگذار کرد و 45 بر 40 به مقام دوم رضایت داد و تیم قدرتمند و سوپر لیگی قم با درخش بازیکنان و کادر مربی گری خود قهرمان این مسابقات شد.

بنا بر این گزارش در پایان مسابقات، جام های تیم های قهرمان، نایب قهرمان، سومی و اخلاق به ترتیب به برترین ها اهدا شد.

اینستاگرام
مسابقات چهارجانبه بین تیم های جانبازان خیلی عالی و تماشایی بود
جانبازان ویلچری با سن های بالای ۵۵ سال واقعا تماشایی بود
این عزیزان همت و تلاش خود را به نمایش گذاشتن
درود بر همت و غیرت شما
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi