شناسه خبر : 104039
شنبه 08 مهر 1402 , 12:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار فرمانده گروه ۴۴۴ با جانبازان و ایثارگران مرکز توانبخشی امام خمینی (ره)

دیدار فرمانده گروه ۴۴۴ با جانبازان و ایثارگران مرکز توانبخشی امام خمینی (ره)
فاش نیوز - همزمان با هفته دفاع مقدس، فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی شمال شرق نزاجا با جانبازان و ایثارگران مرکز توانبخشی امام خمینی (ره) دیدار کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرتیپ دوم احمد اکبری ضمن دیدار با جانبازان و ایثارگران مرکز توانبخشی امام خمینی (ره) در پارک ملت مشهد گفت: تکریم جانبازان و ایثارگران در واقع تکریم از مجاهدت و مقاومت و ایثارگری‌های مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی در پاسداری از ارزش‌های دینی و انقلابی است.

وی ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس سراسر درس بود و این جنگ به عنوان یک ثروت تلقی می‌شود. همه کسانی که به هر نحوی در جنگ بودند باید دفاع‌مقدس را به نسل جدید تبیین کنند.

فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی شمال شرق نزاجا خاطرنشان کرد: یکی از رسالت‌های ما زنده نگه‌داشتن فرهنگ جهاد، شهادت، ایستادگی و جان‌نثاری و یکی از بهترین راه‌ها برای این کار تکریم خانواده‌های شهدا است.

سرتیپ دوم اکبری بیان کرد: شکی نیست که باید وجود خود را بدهکار شهدا و خانواده شهدا بدانیم. این‌ها بر گردن ما حق دارند. اگر بتوانیم با نگاه ویژه، رسیدگی به خانواده شهدا و جانبازان را به‌عنوان سیره مستمر خود و مجموعه خود قرار دهیم، قطعا بی‌جواب نخواهد بود.

وی یادآور شد: سهم هرکسی از این انقلاب به اندازه میزان سرمایه‌گذاری او برای آن خواهد بود که در این راستا سهم خانواده‌های شهدا، جانبازان، رزمندگان و آزادگان در برخورداری از برکات دین و ارزش‌های الهی و اسلامی نسبت به سایرین بیشتر است.

فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی شمال شرق نزاجا عنوان کرد: خانواده‌های معظم شهدا با وجود تمام رنج‌هایی که متحمل شدند هنوز هم تمام دغدغه آن‌ها انقلاب و اسلام است. این یک حقیقت است که ما در این کشور مستأجر خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان هستیم. ما باید بدانیم که سر سفره شهدا هستیم. امروز به برکت خون شهدا ما زندگی عادی و آرام خود را سپری می‌کنیم.

دیدار فرمانده گروه ۴۴۴ با جانبازان و ایثارگران مرکز توانبخشی امام خمینی (ره)

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi