شناسه خبر : 104045
یکشنبه 09 مهر 1402 , 08:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادر شهیدان ترکمند از شهرستان تویسرکان آسمانی شد

فاش نیوز - حاجیه خانم نیره نصیری مادر شهیدان پاسدار کامران و بهمن ترکمند پس از عمری صبر بر فراق شهیدانش دعوت حق را لبیک گفت.
 
مادر شهیدان ترکمند از شهرستان تویسرکان آسمانی شد

به گزارش ایثار، یکی دیگر از اسوه های صبر و استقامت شهر ستان تویسرکان مرحومه نصیری مادر شهیدان ترکمند صبح دیروز به شهیدانش پیوست.
پیکر مطهر این مادر بزرگوار امروز شنبه ۸ مهر ماه راس ساعت ۱۶ در گلزار شهدای سرابی تویسرکان با حضور مردم و مسئولین تشییع و به خاک سپرده می شود.

پاسدار شهید بهمن ترکمند متولد ۱۳۴۲ در سال ۱۳۶۴ در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسید و پاسدار شهید کامران ترکمند (مدحتی) نیز متولد ۱۳۴۲ در سال ۱۳۶۷ در منطقه غرب کشور(سقز) به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و رئیس بنیاد تویسرکان در پیامی در گذشت این مادر مومنه و ولایتمدار را به بیت معزا، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم شهید پرور تویسرکان تسلیت عرض کرده از خداوند سبحان برای این بانوی پارسا و فداکار غفران الهی و همنشینی با شهدا را مسئلت کردند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi