شناسه خبر : 104051
یکشنبه 09 مهر 1402 , 09:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

راحله امینیان: از شهید صدرزاده کرامت‌ها دیده‌ام

فاش نیوز - راحله امینیان، مجری تلویزیون گفت: وقتی به مشکلی برمی‌خورم از شهید مصطفی صدرزاده کمک می‌گیرم و نذری بر این شهید می‌کنم.

راحله امینیان: از شهید صدرزاده کرامت‌ها دیده‌ام

راحله امینیان مجری صداوسیما و فعال فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا با اشاره به حضورش در منزل شهید مصطفی صدرزاده گفت: بنده سال‌هاست با همسر شهید ارتباط دارم و مدتی بود با آقای بهادری جهرمی سخنگوی دولت تصمیم بر دیدار با خانواده شهید صدرزاده داشتیم که در انتهای هفته گذشته به منزل این شهید رفتیم.

وی ادامه داد: اطرافیان بنده می‌دانند وقتی به مشکلی برمی‌خورم از شهید مصطفی صدرزاده کمک می‌گیرم و نذری بر این شهید می‌کنم؛ حتی گاهی با ذکر ۱۰۰ صلوات در کارهایم گشایش می‌شود. من از این شهید کراماتی دیدم که قابل ذکر نیست. بنده ارادتمند شهید صدرزاده و خانواده ایشان هستم. شهید صدرزاده به ذکر صلوات بسیار اعتقاد داشتند ولو به قرائت یک ذکر از آن.

این فعال فرهنگی خاطر نشان کرد: همیشه از همکاران مجری درخواست کردم حداقل ماهی یک‌بار با خانواده شهدا دیدار داشته و حداقل گوش شنوایی برای آن‌ها باشیم؛ خصوصا شهدای تیپ فاطمیون و شهدای امنیت که بیشتر آن‌ها همسران جوان داشته و با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند. دوستان هم استقبال کردند و یکی از آرزوهای بنده این است که این اتفاق محقق شود. نباید منتظر مسئول و تصمیم‌گیرنده باشیم.

گفتنی است شهید سیدمصطفی صدرزاده فرمانده ایرانی «گردان عمار» لشکر فاطمیون بود که برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) در سوریه حضور یافت.

 وی که در میدان رزم به شیر بیشه فاطمیون معروف بود، روز قبل از شهادت به دوستانش گفته بود که با یک گلوله شهید می‌شود و عاقبت در اول آبان سال ۹۴ در عملیات محرم در روز تاسوعا در مبارزه با تروریست‌های تکفیری در حومه حلب به شهادت رسید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi