شناسه خبر : 104337
سه شنبه 18 مهر 1402 , 09:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

باید کیفیت خدمات در سطح رضایت‌مندی و بهینه‌سازی هزینه‌ها در دستور کار قرار گیرد

فاش نیوز - معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: باید کیفیت خدمات در سطح رضایت‌مندی و بهینه‌سازی هزینه‌ها در دستور کار قرار گیرد.
 
باید کیفیت خدمات در سطح رضایت‌مندی و بهینه‌سازی هزینه‌ها در دستور کار قرار گیرد
به گزارش «ایثار»، صبح امروز دوشنبه ۱۷ مهرماه، دومین همایش  فصلی معاونین و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران  سراسر کشور با حضور سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیدرمضان موسوی‌مقدم، نماینده ولی فقیه در بنیاد، همه معاونین، مدیران کل و مدیران سازمان‌های تابعه در مجتمع فرهنگی شهید رسول‌زاده برگزار شد.  

محمد میرزابیگی معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم گفت: از هر کمیته و کارگروهی که منجر به تسهیل و شفافیت شود استقبال می‌شود. ما در حقیقت به دنبال شبکه ای کردن بررسی امور هستیم، لذا سلامت و توانمندسازی همواره در دستور کار  قرار دارد. 

وی با اشاره به افزایش سن جامعه هدف بیان کرد: سن والدین شهدا و جانبازان بالا رفته و وضعیت جسمانی آن‌ها به گونه ای شده که شرایط حضور در مراکز درمانی را نداشته و نیازمند ارائه خدمات پزشکی در منزل هستند، لذا باید از انحصار انعقاد قرارداد با مراکز ارائه دهنده خدمات مراقبت در منزل جلوگیری شود و با تمام کسانی که پروانه صلاحیت حرفه ای داشته و مورد تایید دانشگاه‌های علوم پزشکی هستند، قرارداد بسته شود. 

معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: نیاز است برخی مراکز درمانی بنیاد را به عنوان اقامتگاه‌های موقت در اختیار بیماران ایثارگر قرار دهیم، همچنین نیاز داریم با استفاده از ظرفیت دانشگاه‌های علوم پزشکی برخی از تخت‌های محلی، منطقه ای و استانی را با هدف صرفه جویی در هزینه‌ها و ارائه خدمات مناسب به جامعه هدف در اختیار قرار بگیریم. 

میرزابیگی با بیان اینکه باید یک ستاد نظارتی بر اجرای امور فوق نظارت داشته باشد، گفت: باید کیفیت خدمات در سطح رضایتمندی و بهینه سازی هزینه ها در دستور کار قرار بگیرد. ما درمان را با دو روش مستقیم و غیر مستقیم در دستور کار قرار داده ایم که روش غیرمستقیم همان همکاری با بیمه دی است. 
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi