شناسه خبر : 104354
سه شنبه 18 مهر 1402 , 10:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معاون رئیس جمهور: ملت ایران در کنار فلسطینی‌ها است

فاش نیوز - قاضی‌زاده هاشمی در گفت‌وگوی تلفنی با رئیس موسسه شهید فلسطین خطاب به ملت فلسطین گفت: در این مسیری که شروع کردید با مقاومت و استقامت بایستید؛ ملت ایران در کنار شما هستند و سلام و همدردی ما را به خانواده شهدای فلسطین ابلاغ کنید.

کد خبر: ۶۲۱۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰ - 09October 2023
 

گفت وگوی تلفنی قاضی‌زاده هاشمی با رئیس مؤسسه شهید فلسطینبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌وگوی تلفنی با «بلال سعد» رئیس مؤسسه شهید فلسطین، ضمن تبریک به‌مناسبت پیروزی‌های اخیر مردم فلسطین اظهار داشت: اینجا در شهر‌های متعدد مردم ایران از پیروزی‌های اخیر رزمندگان مقاومت فلسطین اعلام حمایت کردند؛ ما در کنار شما هستیم.

وی ضمن ابراز همدردی با خانواده شهدای فلسطین که مظلومانه در حملات کور به غیرنظامیان به شهادت رسیدند، افزود: دشمنان شما آنقدر حقیر هستند که در نبرد رو در رو فرار می‌کنند و افراد غیرنظامی را با بمباران به شهادت می‌رسانند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با آرزوی توفیق برای مردم فلسطین گفت: در این مسیری که شروع کردید با مقاومت و استقامت بایستید؛ ملت ایران در کنار شما هستند و سلام و همدردی ما را به خانواده شهدای فلسطین ابلاغ کنید.

«بلال سعد» رئیس مؤسسه شهید فلسطین نیز ضمن ابراز تشکر از حمایت‌های مردم ایران گفت: این پیروزی را به روح شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیم می‌کنیم؛ تمام این پیروزی‌ها حاصل تلاش شهید سلیمانی است که برای به ثمر رسیدن آن تلاش کرد.

وی افزود: امروز این برترین پیروزی برای ما است و اسرائیل اذعان کرد که بدترین روز اسرائیل است. در واقع سال‌ها طول می‌کشد که اسرائیل از عواقب آن بیرون بیاید. این پیروزی به برکت حمایت ملت ایران از مردم فلسطین است.

رئیس مؤسسه شهید فلسطین ادامه داد: تمام مردم جهان شاهد تصویر و فیلم‌های پیروزی مردم فلسطین هستند. این پیروزی همچنین به برکت برادران حزب الله لبنان است و خدا را شاکریم که خون شهدای حزب الله لبنان پایمال نشد.

وی اضافه کرد: این کفایت می‌کند که یک ژنرال اسرائیلی بگوید گه اسرائیل می‌تواند غزه را نابود کند، اما ایران هم می‌تواند اسرائیل را نابود کند و همین غزه کوچک توانست ارتش اسرائیل را به زانو درآورد پس چطور اسرائیل می‌تواند غزه را نابود کند.

بلال سعد خاطرنشان کرد: بسیاری از دولت‌ها از جمله قطر و امارات وساطت می‌کنند که اسرای اسرائیل آزاد شوند.

وی در پایان تصریح کرد: این پیروزی در واقع پیروزی ولایت فقیه حضرت آیت الله خامنه‌ای، ملت ایران و عزت مسلمانان است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi