شناسه خبر : 104388
چهارشنبه 19 مهر 1402 , 10:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شلیک به گردش آزاد اطلاعات صهیونیست‌ها ۷ خبرنگار را کشتند

فاش نیوز - منابع فلسطینی از شهادت ۷ خبرنگار فلسطینی در جریان حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه ساختمان محل استقرار خبرنگاران در غزه خبر می‌دهند. صهیونیست‌ها پس از کشتار خبرنگاران گفتند، هیچ رسانه‌ای در غزه نماند!
جریان رسانه‌ای در غرب طی 4 روزی که از جنگ اوکراین می‌گذرد به طور هماهنگ در صدد تغییر جای ظالم و مظلوم و متجاوز و مدافع هستند و مرتب این دروغ را تکرار می‌کنند که نیروهای حماس «بی دلیل» به صهیونیست‌ها حمله کرده‌اند و صهیونیست‌ها در این قضیه مظلوم واقع شده‌اند در حالی که حقیقت این است که زندانیان زندان بزرگ غزه روز شنبه موفق شدند تنها گوشه‌ای از جنایت‌های زندانبان ظالم و ستمگر خود طی 50 سال گذشته را پاسخ دهند. از عجایب روزگار است که یک ‌اشغالگر تلاش می‌کند، خود را مظلوم جا بزند!
همزمان رژیم صهیونیستی و رسانه‌های غربی تلاش دارند اخبار جنایت‌های وحشیانه این رژیم را سانسور کنند تا افکار عمومی در جهان از حجم گسترده جنایت‌هایی که در نوار غزه رخ می‌دهد باخبر نشوند طی این مدت بیش از 800 غیر نظامی شهید شده‌اند که 35 درصدشان زن و کودک هستند. بر اساس گزارش‌ها نزدیک به 200 کودک در چهار روز گذشته ناجوانمردانه به شهادت رسیده‌اند.تلاش رژیم صهیونیستی این است که این اخبار تا حد امکان در جهان منتشر نشود به همین دلیل نیز صهیونیست‌ها با کشتار خبرنگاران شلیک به جریان آزاد اطلاعات را شروع کرده‌اند. دیروز منابع رسانه‌ای در غزه اعلام کردند که تعداد شهدای خبرنگار در حملات دشمن صهیونیستی به ۷ نفر رسیده است.
رژیم صهیونیستی عامدانه ساختمان خبرنگاران در غزه را هدف قرار داده است تا مانع از پوشش وقایع و جنایت‌هایی شود که این رژیم در این شهر به آن دست می‌زند.همزمان سخنگوی ارتش صهیونیستی بعد از کشتار دست کم 7 خبرنگار در بمباران دفاتر رسانه‌های خارجی در غزه حالا از خبرنگاران خارجی خواسته است که نوار غزه را از طریق گذرگاه رفح ترک کنند. این نخستین باری نیست که رژیم صهیونیستی اقدام به قتل روزنامه‌نگاران می‌کند، سال گذشته نیز نیز «شیرین ابوعاقله» خبرنگار شبکه خبری الجزیره قطر به ضرب گلوله نظامیان صهیونیستی و به هنگامی که در حال پوشش صحنه یورش ‌اشغالگران به اردوگاه جنین بودند به شهادت رسید. براساس گزارش رسانه‌های فلسطینی، این رژیم از سال ۲۰۰۰ و آغاز انتفاضه دوم مردم فلسطین تاکنون، ۴۵ روزنامه‌نگار را به قتل رسانده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi