شناسه خبر : 104518
یکشنبه 23 مهر 1402 , 11:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اولین مراسم تجلیل و تکریم خیرین شاهد و ایثارگر کشور برگزار شد

فاش نیوز - خیران شاهد و ایثارگر خوزستان، در آیینی با حضور مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولان استان تجلیل شدند.

کد خبر: ۶۲۳۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵ - 15October 2023
 

اولین مراسم تجلیل و تکریم خیرین شاهد و ایثارگر کشور برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «رحیم نریمانی» مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران روز گذشته (شنبه) در آیین «تجلیل از خیران شاهد و ایثارگر خوزستان» وجود خیران ایثارگر و شاهد را نمود عینی ایثار در ایثار خواند و اظهار داشت: رفتار‌های ایثارگرانه حال جامعه را خوب می‌کند و توسعه یافتگی کشور بر محور ایثار، مقاومت، شهادت و مشارکت بنیان می‌شود.

رحیم نریمانی با اشاره به نگاه تحولی بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمینه خیران شاهد و ایثارگر گفت: استان خوزستان در این زمینه پیشگام شده است که جای خرسندی دارد به یاری خداوند بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز آیین تجلیل از خیران این حوزه را در سطح ملی برگزار خواهد کرد.

وی، محور حکمرانی خوب را مردم، خواست آنان و مشارکت ملت دانست و ساختار جدید اداره کل تشکل‌ها و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران را مهم و ضروری برای نقش آفرین خانواده‌های شاهد و ایثارگر برشمرد.

مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: جامعه ایثارگر جامعه‌ای وظیفه محور است و هر کجا احساس کند که نظام جمهوری اسلامی و مردم به کمک نیاز دارند پا به میدان می‌گذارد و آن را وظیفه خود می‌داند.

وی با اشاره به خدمت‌رسانی خیران ایثارگر در عرصه‌های مختلف، گفت: با توجه به فضای خدمت که در دولت مردمی و سیزدهم فراهم شده است خانواده‌های شهدا، ایثارگر، جانباز و آزادگان و فرزندان شهدا در راستای زدودن چهره فقر و محرومیت از این استان پیشگام باشند.

در این آیین عصمت احمدیان مادرشهیدان فرجوانی، ملکه مصدر همسر شهید و مجید شریفی جانباز دفاع مقدس که از خیران شاهد به شمار می‌روند گزارشی از اقدامات خود در حوزه‌های مختلف خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی ارایه دادند.

در پایان این آیین از فرهمند کلانتری، سیدمحمد شوری، محمدرضا باقری، مهدی حسن‌زاده، محمدحسین افلاطون‌زاده، موسی گودرزی‌زاده، مجید شریفی، اعظم عسکری‌فرد، ملکه مصدر، عصمت احمدیان، کوچک مشایخی، ابراهیم کاظمی‌پور، عبدالحسین محمدی‌عبودی، حبیب حی‌بر، محمدحسین رشیدیان‌زاده، ابوذر علیخانی و حاج محمدحسین آل‌مبارک تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

این مراسم با حضور حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، منادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ایزدپناه مدیرکل امور اجتماعی و جمعی از روسای ادارات بنیاد در حسینه شهید آل مبارک برگزار شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi