شناسه خبر : 104707
پنجشنبه 27 مهر 1402 , 17:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انجمن جانبازان نخاعی استان قم جنایت صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم غزه را محکوم کرد

فاش نیوز - انجمن جانبازان نخاعی استان قم با صدور بیانیه ای کشتار مردم و زنان و کودکان غزه توسط اشغالگران صهیونیست با حمایت سران نژادپرست کشورهای غربی را محکوم کرد.

متن این بیانیه چنین است:

سلام و درود بر مردم مظلوم فلسطین و غزه. شهادت مظلومانه‌ی کودکان بی‌گناه در بیمارستان المعمدانی و مردم بی‌دفاع غزه را تسلیت عرض می نماییم.

همچنین حمله هوناک و ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی کودک کش با پشتیبانی آمریکای جنایتکار را به بیمارستان المعمدانی شدیدا محکوم نموده و اعلام می داریم رژیم تروریستی اسرائیل و استکبار جهانی که در میدان نبرد توانایی مقابله با حماس و حزب‌الله و طوفان الاقصی و جوانان فلسطینی و گردان های عزالدین قسام را نداشته و ندارد، شکست مفتضحانه اش در حوزه‌ی نظامی و اطلاعاتی و جاسوسان را نمی تواند کتمان نماید و با حمله‌ی وحشیانه و بجا گذاشتن صحنه های دلخراش علیه کوکان و زنان بی‌دفاع، به بیمارستان المعمدانی و نوار غزه با تسلیحات آمریکایی و بمب ها نامتعارف قدرت نمایی کند.

با اقدامات ضد انسانی و نسل کشی باعث انزجار و تنفر بیش از پیش از رژیم جعلی اسرائیل شده ان شاءالله هر زودتر این غده سرطانی از صحنه جهانی حذف و نابود شود و در زباله دان تاریخ انداخته شود.

انجمن جانبازان نخاعی استان قم

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi