شناسه خبر : 104725
شنبه 29 مهر 1402 , 16:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بسیجی را برای زخم و زخم زبان خوردن آفریده‌اند!

فاش نیوز - وقتی داشت در سوریه با بدوی‌ترین انسان های مسلح به مدرنترین سلاح‌های غربی می‌جنگید و زخم می‌خورد، به او گفتند مدافع اسد؛ و چون شهید شد به خانواده‌ش زخم زبان زدند که عوضش وضعتان توپ شد و پول گرفتید و...

حالا که راه‌ها برای رفتن به فلسطین بسته است و کاری جز خون دل خوردن از او بر نمی‌آید، باز زخم زبانش می‌زنند که چرا نمی‌روی فلسطین بجنگی؟!

زمان جنگ هم همین بود. به بسیجی‌ها و حزب‌اللهی‌ها زخم زبان می زدند که چرا بعد از فتح خرمشهر جنگیدید و صلح نکردید؟ چه کسانی می‌گفتند؟ همان‌ها که قبل از فتح خرمشهر هم نجنگیده بودند!
عیبی ندارد؛ بسیجی را برای همین آفریده‌اند که زخم بخورد از دنی‌ترین و عنودترین دشمنان خدا و دینش؛ و زخم زبان بشنود از یک مشت مترف رفاه‌زده‌ی بی‌عرضه و بزدل.

|| محمدرضا شهبازی(ماهبندان)

اینستاگرام
درود بر شما
گردان حبیب بن مظاهر.لشگر محمد رسواالله(ص)از شلمچه تا کجا.خاکی خوبه. یا قطب.منطقه14
سلام، زخم زبان خوردن و سکوت کردن نوعی قبول ظلم است و در مذهب تشیع و آرمانهای ملت ایران هرگونه سکوت مقابل ظلم مساوی با همکاری با ظلم و ظالم است.
در مقابل زخم زبان به پاسخ قاطع نیاز دارد اما اگر قرار شود هر شخصی خودسرانه اقدام به پاسخ دادن یا برخورد کند سنگ روی سنگ بند نخواهد شد لذا برای جلوگیری از ایجاد هرج و مرج قانون تصویب شده تا هرگونه ظلم در دادگاه صالح رسیدگی و برخورد شود اما در حال حاضر قانون نیز در مقابل ظلم سکوت کرده و باعث شده ظالم جسورتر شود.
بنابراین از مسئولان نظام اسلامی انتظار داریم در مقابل اینگونه ظلمها تدابیر لازم اتخاذ نمایند زیرا از سالها قبل ظلم به ایثارگران و بسیجیان کاملا عادی و تبدیل به روالی معمول شده که حتی در فیلم ها و نشریات و فضای مجازی نیز بنام آزادی بیان ادامه دارد و عدم برخورد قانونی یا کنترل های لازم موجب سرخوردگی و دلسردی نیروهای انقلابی گردیده است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi