شناسه خبر : 104737
شنبه 29 مهر 1402 , 09:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع پیکر پاک یک شهید گمنام در نهاوند

فاش نیوز - بخشدار زرین داشت نهاوند گفت: پیکر پاک یک شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) در نهاوند تشییع می‌شود.

تشییع پیکر پاک یک شهید گمنام در نهاوند

به گزارش خبرگزاری فارس: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) پیکر پاک یک شهید گمنام در بخش زرین‌دشت نهاوند تشییع و در شهر برزول به خاک سپرده می‌شود. 

وی افزود: انتقال پیکر مطهر این شهید گمنام به زرین‌دشت بر اساس درخواست ما صورت پذیرفت و پس از بررسی شرایط از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مورد موافقت قرار گرفت.

بخشدار زرین‌دشت نهاوند افزود: با توجه به اینکه این شهید تنها شهید گمنام شهرستان است که در ایام فاطمیه وارد نهاوند می‌شود با هماهنگی مسئولان به دنبال آن هستیم مراسمی در خور شان شهید عزیز برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه پس از تدفین در نظر داریم یادمان زیبایی در آرامگاه شهید نصب کنیم افزود: به منطور بهره‌مندی از فیوضات و عطر معنوی حضور شهید در شهرستان، پیکر مطهر در چندین روستا حاضر می‌شود تا مردم و خانواده‌های شهدا بتوانند از شمیم این حضور بهره‌مند شوند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi