شناسه خبر : 104746
شنبه 29 مهر 1402 , 10:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری یادواره دانشجوی شهید مدافع امنیت دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد+ تصاویر

فاش نیوز - مراسم یادبود دانشجوی شهید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، شهید محمد گودرزی شهرکی برگزار شد.

کد خبر: ۶۲۴۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶ - 21October 2023
 

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت الاسلام «رضا قاسمی نژاد» مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد روز گذشته (جمعه) در آئین یادمان دانشجوی شهید مدافع امنیت، شهید «محمد گودرزی» اظهار داشت: دیدار با خانواده شهدای والامقام برای ما عبادت است و شهدا از نظر اخلاقی افراد خاصی بودند و همین ویژگی اخلاقی، آن‌ها را به این درجه عالی رساند.

برگزاری یادواره دانشجوی شهید مدافع امنیت دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد+ تصاویر

حجت الاسلام رضا قاسمی نژاد افزود: ما معتقدیم شهدا زنده هستند، مقاومت و اسلام را تنها نمی‌گذارند. انقلاب و جامعه اسلامی را یاری می‌کنند و ما هر روز شاهد یاری شهدا هستیم. شهدا حرف اولشان تعهد به آموزه‌های دینی، حجاب، رعایت موازین شرعی بود که ویژگی تمام وصایای شهدا، پیروی از ولایت فقیه و جریان حق بود.

وی با اشاره به اینکه همه ما مدیون شهدا و خانواده شهدا هستیم، بیان کرد: حضور در این جلسات توفیقی است که خداوند با برکت شهدا نصیب ما می‌کند و این دعوت شهدا است.

برگزاری یادواره دانشجوی شهید مدافع امنیت دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد+ تصاویر

حجت الاسلام قاسمی‌نژاد افزود: اسرائیلی که تا دیروز حرف از سازمان امنیتی قوی جهان می‌زد، امروز بوسیله رزمندگان مخلص و پیرو ولایت و برگرفته از مکتب اهل بیت (ع) غافلگیر می‌شود.

ادای احترام، قرائت فاتحه و عطر افشانی، گلباران قبر مطهر شهید محمد گودرزی و مداحی و شعر خوانی از دیگر برنامه‌های این یادمان بود که به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی و کانون ایثار ستاد شاهد دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.

برگزاری یادواره دانشجوی شهید مدافع امنیت دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد+ تصاویر

 

صبح دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ در یک اقدام تروریستی و درگیری ایجاد شده بین گروهک‌های تروریستی با نیرو‌های تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم (ع) نیروی زمینی سپاه در منطقه مرزی سراوان، ستوان‌دوم پاسدار شهید «محمد گودرزی شهرکی» به همراه سه نفر از بسیجیان طرح امنیت به نام‌های «رحیم‌بخش پرکی» (اهل سنت) «حمیدرضا عابدی» و «محمود نیک‌خواه‌زاده» به شهادت رسیدند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi